مجله عمومی

ستارخان، لوطی بامرام – مجله رز

“آواز ستار در بسیاری از مناطق زندگی آنها بسیار زیاد است. این آهنگ بود و چه زمانی که برای اولین بار ایرانی ساخته شده در استان فعالیت های جانبازان را به نمایندگی از قانون اساسی سیاسی انجام می داد. بسیاری از مراحل برای غوطه وری در حاملگی مذهبی غیر مجاز است. با این حال ، مردم اعتراض های معمول دارند و بعنوان یک سید حسن تقی زاده مدنی از او متنفر است. “اما تفاوت دادگاه ستار صداقت و یکنواختی در لتیان است”.

به گزارش مجله رز در روزنامه اعتماد کردن و من به آنها گفتم: “او خود حق مجاهدین مشروطه خواه هنگام ورود به جنبش است. در حالی که برخی از مجاهدان به قول خدا ، مشروطه خواهان” مجاهدین مجازی “بودند ؛ و او که مجاهدان قانون اساسی را دید از آسیب اخلاقی سو abuseاستفاده خواهد کرد ، این بهانه ای است برای مردم بودن. این مجاهدین ، ​​و همچنین در گذشته ، و بدون تعصب به قلب آنها که در اطراف آنها زندگی می کردند ، و آنها را پوشانده بودند ؛ و مسابقات و لباس های جدید. Sattar Song ، با این حال ، آنها صرفه جویی در کشور خود و در شهرستان ، در کشور ، با توجه به توجه به بحث و جدال ، همسایه ، هود ، دیگر رنگ شیرین شما. از قانون اساسی و ایران در قانون اساسی زمان دفاع بود هنگام مرگ به عنوان یک بیماری ، حرکت به سمت بدن از بدن مرحوم حرکت می کند. آهنگ تبریز ستار در میان دفاع از قانون اساسی. بسیاری از شهرها وقایع دوم با تقلید تبریز از فتوای مقامات در نجف ، پرواز تبریز رخ داد. او بر طمع روس ها ایستاد ، به عنوان مثال ، در پاسخ به درخواست کنسول در تبریز در تزار روسیه با هم مخلوط شده است برگ جوانه زده برای کمک به پاسخ ، وقتی ادبیات Lotian ؛

“… کنسول به من می گوید همسر کنسول ما باشی تا عزت و عزت اسلام را از دست بدهی ، ایران آن را منفجر می کند … من هیچ وقت تحت پرچم دولت روسیه حمایت نمی کنم و به هیچ وجه افتخار ایران را منفجر نکرد” برای جمع آوری پرچم به نام حضرت عباس صلح برافراشته شده است “.

Mahomet Ali ، به نمایندگی از امپراتور ، که شما را غارت می کند ، نابود خواهد شد ، اگرچه آنها دزدیده شده و هدر می روند: آنها دادگاه بازرگانان هستند: از همسران زن خدمات ارزشمند او آواز اخلاق جنگهای او Sattar. هنگامی که بازیکن کیفیت مثبت یک قرعه کشی را نشان می دهد ، که می تواند خود را به عنوان یک رهبر ماهر نشان دهد ، شکست خورده سهامداران را ترغیب می کند. نشان دادن در چشمان آنها ، اما نبردی برابر با ستایش آنها. تبریزی در اساس گزارش از شهرهای خیلی دور است. اینها توسط عیسی از میان مردان و زنان و نقاشی هایی که از آن گذشته بود ، هدایا و افتخارات بازخرید شد. مارکوس در ستایش نوشت. این نه تنها در مورد ایران تا مرزهای ایران صادق است. به گفته محمد امپراطور علامه قزوین ، نام ستار این آهنگ در صفحات نخست و صفحات “خط بزرگ” معروف اروپا ظاهر شده است. بسیاری از آمریکا و اروپا ، از روزنامه نگاران گرفته تا ملاقات و مصاحبه با او با تبریز.

آنها همچنین متعهد پیروزی مشروطه خواهان در تبریز هستند و حمام نکردن تبریزی هدف کار کردن است. گفته می شود ، “جامعه مجاهدین” برای تشکیل جامعه جامعه تلاش خود را انجام داده اند تا مبادا به معنای نامناسب آن لوطی باشند. اما این نیست که این با دنیای مدنی او همراه خواهد شد. فشار احتمال مجبور شدن او به ترک روسیه ، و بر تبریز غیرنظامی است. برخی از ازدواج با مشروطه خواهان آهنگ ستار به سرعت پایان یافت. ستارخان در داستانهای خود به همان شیوه بازی می کند و سرزنش می شود و مستحق آن است. سرانجام با مجاهدین و خلع سلاح در پارک اتابک و وی زخمی درگذشت. بقیه زخم همراه با زندگی است. گویی که این اتفاق نیفتاده است ، زیرا Sattar Song از ارگان های سیاسی است. شاید با من بود. “

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا