مجله علمی و پزشکی

دانستنی‌هایی درباره هوس‌های غذایی

به گزارش شفاف؛ عصر ایران ، وی شواهد نشان دهنده Healthline نوشت: “ولع مصرف مواد غذایی می تواند از عوامل مختلفی روانی و جسمی ایجاد شود.” در برخی موارد ، ممکن است نشانه ای از بیماری زمینه ای باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

هوس غذایی می تواند دلیل آن باشد

عوامل مختلفی وجود دارد ، در بیشتر موارد به دو نوع گوشت برای شکم تقسیم می شوند ، ذهنی و جسمی.

علت جسمی

عدم تعادل لپتین و گرلین ؛ ناهماهنگی در مناطق جلگه ای و در این هورمون ها ، رضایت از گرسنگی این است که به نوعی می توانند علت کسانی باشند که مسئول سفارشات مردم ، غذا هستند.

– بارداری: تغییرات هورمونی در دوران بارداری گیرنده بویایی انسان است و غذا را به معده می کشد و منجر به شدت آن می شود.

– سندرم پیش از قاعدگی؛ تغییر در هورمون های استروژن و پروژسترون قبل از غذای قاعدگی می تواند باعث افزایش اشتها شود ، به ویژه برای غذاهای پر کربوهیدرات.

کمبود خواب؛ کمی خواب کم می تواند باعث اختلال در سطح هورمون های مقصر در گرسنگی و سیری شود ، چرخه های خواب-بیداری ایجاد می کند و احتمال تجربه تمایلات شدید غذایی به ویژه در شب را افزایش می دهد.

– رژیم غذایی محروم از مواد مغذی ؛ برخی از مواد مغذی و فیبر می توانند به شما احساس پر بودن پروتئین کمک کنند. گرسنگی در یک آپارتمان با ولع غذا حتی اگر کالری کافی داشته باشید.

– هیدراتاسیون ضعیف ؛ مصرف ناکافی مایعات می تواند گرسنگی یا برخی از تمایلات غذایی را تشدید کند.

باکتری روده بزرگ جمعیت ؛ چیزهای خاصی وجود دارد که نوعی باکتری در روده بزرگ است ، با توجه به نوع غذا و به آنها دستور داده شده صبر کنید زیرا ما اغلب درمورد انسان و در شرایط خوب به سر می بریم. با این حال ، برای تأیید این پیوند ، تحقیقات بیشتری لازم است.

– فعالیت بدنی؛ حتی اگر فعالیت بدنی برای شکم و فقط راه رفتن افزایش یابد. به همان روشی که اشتهای پایین می تواند حالت روانی شاد باشد ، دلیل تحرک است.

– غذای بسیار فرآوری شده ؛ این چیزی است که می توان بیشتر غذاهای فرآوری شده با چربی و اعتیاد به قند را افزایش داد تا استانداردهای غذایی را میل کند و احتمال احساس را افزایش دهد.

مصرف مکرر غذاهایی که نمی خواهید ؛ آرزوی صالحان ، اما شما می توانید با این گوشت انجام دهید بسیار مایل ترین گوشت های او باید کمتر بخورد.

تفریحی

فشار؛ استرس می تواند سطح کورتیزول را در بدن افزایش دهد. مقادیر بالای کورتیزول ممکن است با گرسنگی ، ولع خوردن غذا و یک کار عمده استرس زا از طرف خداوند ، قدرت ترمیم پرخوری یا زایمان همراه باشد.

مردان آنها این نشان می دهد که برخی از افراد در لحظه ای که تمایل به استفاده از غذا وجود دارد ، کارهایی انجام می دهند که به احتمال زیاد احساسی است.

زمینه خوردن ؛ بیشتر موارد مصرف صفحه غذا در یک زمینه خاص در دسترس است ، نباید مغز شما را درک کند. به عنوان مثال ، ذرت بو داده و فیلم.

حالت روانی یک شخص.انگیزه میل به مصرف روشهای خاص است. به عنوان مثال ، اشتها و انکار را افزایش می دهد که به نظر می رسد راهی سریع از غذاهایی است که به راحتی آماده می شوند و معمولاً حاوی مواد مضر هستند.

اشتهای کمبود مواد مغذی برای غذا؟

این نظر برخی از مواد غذایی است که نقص در بدن از مواد مغذی است. به دلایل مختلف ، در بیشتر موارد ، س thisالات این تئوری هیچ پشتیبانی علمی ندارند.

در حقیقت ، بعضی اوقات ناشی از کمبود ولع مصرف غذاهای شور سدیم است. با این حال ، بیشتر مردم تمایل به غذاهای شور دارند و غذا هیچ ضرری ندارد.

علاوه بر این ، انتظار می رود که غذاهای کمتر فرآوری شده تولید شوند تا دلیل کمبود مهمترین مواد غذایی به اندازه کافی نان و ایجاد آن به عنوان میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، سبزیجات تازه مطرح شود.

به خصوص نگهداری معده دارای ارزش غذایی کمی است ، مانند غذاهای فرآوری شده با چربی بالا همراه با شکر یا نمک.

علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که زنان و مردان به طور معمول سفارش غذایی متفاوتی دارند. به عنوان مثال ، آنها بیشتر تمایل به طعم شیرین دارند که احتمالاً طعم دار شوند.

اما از آنجا که هیچ نان برای تغذیه و او وجود ندارد ، و این احساس بوی بدی می کند که در خانمهایی که دانه مصرف می کنند کمی از مواد مغذی کمتری برخوردار شوند.

سرانجام ، تحقیقات نشان می دهد که بیشتر غذاها کمتر می خورند و هوس نخواهید کرد.

در حالی که اقلام غیر غذایی او می خواهد داشته باشد؟

اما اگرچه بعید به نظر می رسد که نشانه ای از کمبود مواد مغذی در آرزوها باشد ، در کالاهای غیر غذایی باشد که به آنها سفارش داده شده است.

نمونه ای از این اختلال تبادل پیکا ، که می تواند منجر به ولع مصرف مواد غیر غذایی مانند خاک ، مواد شوینده و یخ شود.

پیکا در زنان باردار ، به ویژه در کودکان ، و هنوز کاملاً موردی نیست.

با این حال ، مطالعات نشان داده است که آنها اغلب دچار کمبود آهن ، کلسیم و روی هستند.

اما هوس در مواد غیر غذایی غالباً با مصرف مکمل هایی که مواد مغذی مورد نیاز را تأمین می کنند ، برطرف می شود.

البته ، هیچکدام اجازه ندهید ، برای ساخت Pica و مبادله با همه این موارد ، برای تکمیل پیش نویس ها. “بنابراین ، تحقیقات بیشتری برای تعیین نقش دقیق کمبود مواد مغذی در این منطقه مورد نیاز است.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا