مجله علمی و پزشکی

رکورد جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/عبور وضعیت کرونایی بویراحمد از قرمز

قالب جدید ثبت شده در تاجیکستان کهگیلویه و بویراحمد / قرمز از بویراحمد

مجله رز / کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توسط رئیس افزایش تعداد ویروس کرونا ، به مرگ در 172 نفر اعلام کرد و گفت: “متأسفانه ، در 24 ساعت گذشته ، 3 پروانس افکار ما را از این بیماری ویروسی سرکش می کند.”

“دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: در حال حاضر 324 بیمار مشکوک به بیمارستان های خاص به عنوان بیمارستان کرون در استان وجود دارد که 126 بیمار کرون هستند و در گروه های ویژه 22 بیمار تحت درمان قرار می گیرند.
و در واقع ، از تعداد کل بیماران ویروس کرونا کهگیلویه بویراحمد ، و (9) 230 نفر گزارش شده است که بهبود یافته است.
گفته شده است كه دانشگاه علوم پزشكي ياسوج در مورد 383 مدلي كه ياسوج از آزمايشگاه M. دريافت كرده است ، گفته شده كه بيشترين موارد مثبت استان هاي بويراحمد “حدود 3 مورد مثبت” ، كهگيلويه و گچساران و بقيه در ساير شهرستان هاي استان بوده است.
یزدان پناه تأکید کرد: متأسفانه بویراحمد نیز موقعیت قرمزها را ادامه داد و ادامه این روند در چنین اتفاقی رخ داد.
وی پاسخ داد: “جامعه از سادگی و عدم مراقبت ، سهل انگاری و بی توجهی به الزامات پروتکل ها ، در بیشتر موارد علت سلامتی در حال حاضر و وضعیت است. “
یاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، فرض بر این است که خدمات به افراد ، و در پرتو حداکثر همانطور که مردم انجام دادند ، و وی گفت: اگر شما کمتر از 90٪ از مردم را داشته باشید ، افراد نمی توانند ، در جلوگیری از ایجاد پیروزی منتقل نمی شوند و یک مرد خواهند بود.
به گزارش مجله رز ، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، یزدان پناه خاطرنشان شد: “خانه امن ترین دوره این است: گروهی با بیماری زمینه ای ، به ویژه مادران باردار ، و با زخم هایش زخمی شده اند ، و او از طریق خانه شرایط زندگی در یک مورد ارتقا یافته و هنوز هم بیشتر شده است.” به هیچ وجه به مراکز خرید و سایر جاده های شلوغ منطقه احتیاج نخواهید داشت.
پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا