مجله علمی و پزشکی

هشدار کرونایی معاون وزارت بهداشت به مردم

آفتاب خبری؛

دکتر جان غاس در آنجا در حاشیه مراسم افتتاحیه مطب های 9 میلی گرم در دوره ای از یک کشور تا بیمارستان سنت مشهد مشاهده کرد و گفت: بیماری ها و امید برای بهبود مناطق ایجاد شده ، با تصمیم نخست واقعی ذخیره شده اند.

“محدودیت های اخیر در برخی از استان ها نباید به پایان روز صفر محدود شود ، و پس از این تعطیلات بیشتر مربوط به تعطیلات برای بیشتر افراد نیز برنامه ریزی شده است و ما می دانیم که برخی از سالن های قطار عروسی می کنند. اگر ماه نیست شما می خواهید مردم جلساتی برگزار کنند و مراسمی که ما تصمیم گرفتیم شاهد انتقال بیماری باشیم وضعیت بسیار بدتری نسبت به حال حاضر خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت ، پس از سفر می توانید

معلوم نیست که او پس از پشت سر گذاشتن چه کاری انجام خواهد داد

معاون وزیر بهداشت گفت: از نظر زمانی مشخص است که چه مدت شانس هیچ چیز وجود ندارد و مناطق مرزی درصد زیادی از ایران به این بیماری آلوده شده اند و البته آنها همیشه در معرض خطر هستند. تا زمانی که دایره Sclerotium cepivorumFludioxonil با همان توانایی و قدرت باقی بماند ، برای هر کسی که به نظر می رسد به او متعهد است ، و اگر او با محدودیت های اعضای خود محدود نمی شود ، اما اجازه دهید حدود دو یا سه روز بعد.

تاج از همه بدتر ، به جنگ ، این است که می گویند به یک

دکتر جان بابا افزود: تا زمانی که واکسن م effectiveثر باشد یا تولید فاسد آن به مرور زمان انجام شود ، پروتکل ها و رویه هایی که باید دنبال شود ، و این ایده که همه باید به این بیماری مبتلا شوند ، گفت: بدترین جنگ ، که البته مکان مناسبی نیست.

وی تأکید کرد: وزارت بهداشت پزشکی دانشگاه ها بیماری تولید نمی کند اما این همان اتفاقی است که در خارج از وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی می افتد. شکوه و عظمت مسئله اجتماعی این است که ، البته ، گونه ای برای درمان و درمان نهایی وجود ندارد و ندارد.

19 در رفتارهای اجتماعی Covid شسته می شود ،

معاون وزیر بهداشت افزود: وقتی فردی مبتلا به سرطان تشخیص داده شود ، وظیفه او مشخص است كه به بیمارستان ها و جراحی ، لورم یا پرتودرمانی یا شیمی درمانی مراجعه خواهیم كرد ، اما بیماری Covid 19 كه یك درمان نهایی است ، درمان حمایتی است. اجتماعی ، و به خاطر آنها ، اما ریشه این مسئله این است که آگوستین این عقیده را داشته است.

دکتر. بابا جان گفت ، وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در کشور هر یک از شهروندان ما را که رفتارهای اجتماعی باعث افزایش بار بیماری بر جامعه و کادر پزشکی مراکز لباس های ویژه و 8 ماهه است ، هزینه پرداخت می کنند. در حال کار شبانه روزی برای انسان هستند ، و آنها نمی خواهند به قوانین توجه کنند ، آن را در رفتارهای اجتماعی مناسب نمی پوشانند یا از ماسک استفاده نمی کنند.

وی تأكید كرد: شما می توانید مطمئن باشید كه این بیماری سلطان است و در كشور وجود دارد ، كل جامعه مشاهده می كنند كه اگر برخی افراد از قوانین پیروی نكنند ، برای گسترش شركت اقدام می كنند.

سپس می توانید راهپیمایی کنید

وزیر بهداشت و معاون بهداشت گفت: “آنها خطر ابتلا به بیماری 19 را دارند.” این به ویژه در زمان بهبودی بیشتر صدق می کند ، اما مشخص نیست مردی که زندگی می کند چه بیماری دارد. برای اینکه آگاه باشید از زمان سفر می تواند ، اما زندگی آنها و مسئولیت های خانوادگی را به خطر نیندازد و بیمارستان محدود است.

زمینهایی که در استفاده موفق شده اند؟

طبق سایت وبدا ، دکتر بابا جان اظهار داشت: کوید 19 هنوز هم یکی از کشنده ترین زخم ها است و ثابت شد که یکی از مهمترین عوامل در بروز این بیماری است. اولین مورد این است که ما در مدیریت کشورهایی که به طور محدود باعث محدودیت ترافیک شده اند موفق شده ایم جلال برداشته شود و قرنطینه افراد شاغل را اعمال کند و دیگری برای کشور شما ، و هیچ استفاده دیگری وجود ندارد ، بیایید کشور را شروع کنیم. تا کنون ، برخی از مردم شهری نبوده اند که بتوانند مشکلات موجود در آداب و رسوم پزشکی ، اجتماعی را مدیریت کنند ، بلکه در ادامه این بیماری نیز برای مردان جامعه تعیین شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا