مجله هنر و فرهنگ

تصاویر| هنری که ۵۰۰۰ سال سن دارد

مینای آتش به عنوان هنر عشق توصیف شده است. عشقی که از طریق هنر در ظرف حک شده و آتش و سکوت به آتش می کشد. تلفیق داستان عشق و آتش 5000 سال ، و یکی از قدیمی ترین هنرهای ایران هنوز هم یکی از اصلی ترین هنرهای سنتی به حساب می آید.

آفتابنیوز؛

مینا کاری ، که مدتها بود مس معمولاً مورد استفاده قرار می گرفت ، به عنوان طلا ، نقره و سفال استفاده می شود. البته میناکاری طلا جذاب تر برای فروش آن باعث فشار به طور طبیعی قیمت طلا ، مینا و گران تر از آن است که در حال حاضر میناکاری به خصوص ظروف مسی است.

نمی توان به طور دقیق گفت که هنر آن زمان در ایران چگونه گسترش یافته است. برای یافتن آثار تاریخی نشان می دهد که تا زمان صلیب ها ، هخامنشی ، هنر مینا را اعمال می کند ، همانطور که یافت می شود یک کار هنری است. اما هنر امروزه یكی از مهمترین سلاحهای ایران و هندسه كامل آسپادانا در شهر است كه یكی از اصلی ترین صندلی های ساخت سفال است.

تصاویر | 5000 سال هنر یعنی

چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای مدی تیشن بردارید. ابتدا باید به ظرف مورد نظر شکل داده شود آهنگر لعاب سفید و مینا را رنگ نمی کند ، است برای این منظور شما می خواهید سطح آن را صاف ، صاف و معمولاً برای ماسه های کویر یا سه برابر چهار بسازید. در هر مرحله وارد ظرف فر با دمای تقریبی 700 می بینید که رنگ به تدریج آنها را کاهش می دهد. پس از آماده شدن ظرف ، آن را به رنگ رنگ آمیزی کرده و دوباره در فر با دمای حدود 400 درجه تا 500 قرار می دهیم تا رنگ ها ثابت شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا