مجله عمومی

گاندی و روز رها از خشونت

چهره گاندی برای زمان و مبارزه بدون خشونت ، و اختصاص یک روز تا جهان “حذف خشونت” کاملاً واضح است. اما در دنیای خشونت ، کشتار ، آزار و اعدام و اعدام ، بنابراین نام آب مشهور را برای تشنگان در صحرا نامگذاری کرد. حلوا برای شیرین شدن همان استخوان باقی می ماند.

با توجه به روزنامه اشاره مجله رز اعتماد کردن “تولد گاندی ناشی از روزهای خشونت آمیز غیر جهانی است که توسط فریدون مجلسی نوشته شده است. چهره گاندی برای زمان و درگیری های بدون خشونت و اختصاص این روزها خشونت از بین بردن جهان به این مسئله کاملاً روشن است. اما در جهان خشونت ، کشتار ، آزار و اذیت و مجازات ، به این ترتیب نام روز خداوند را به دلیل تشنگی او نامگذاری کردند ، آنها مانند تو در بیابان با تو آب می خورند ، اما در همان حلوا می مانند تا دهان شیرین شود.

جهانی که در آن رئیس جمهور منتخب ، همانطور که می گویند ، قوی ترین و فاقد نیازمندترین منطقه است ، ملت خود را بیشتر و بیشتر با ملی گرایی تهاجمی و شعار “اول آمریکا” منتقل می کند ، و دهان نظر آلمانی هیتلر ، به ویژه این زبان به ویژه مربوط به نهادهای مختلف مردانه است ، برای ساختن با افراد دیگر تماس برقرار می کند ؛ با قدرت فریب پذیر و بستن درها ، فقط به دلیل هزینه ، به من نگاه می کند. گرم شدن آب و هوا ، و خارج از خود ، خروج از سازمان بهداشت جهانی در میان کشور افتخار فاجعه بود. در یک نامه ، معاون اول رئیس جمهور چین نمی گوید ، و او که در چین است به عنوان کشورهای متحده صادر کننده ستیزه جوی حلقه را به چالش می کشد ؛ در حالی که آنها به نظر خود یک بیماری را تحقیر می کنند؟ بیرون بروید و علیه چینی ها مبارزه کنید از ابتدا ، و یک تاج ، و چینی ها بعد از او ، به نام یک مرد ؛ من در Sinica du خودم بودم انتقاد می کند وعده های پیام صوتی برای کاهش آلودگی گرم شدن کره زمین ، و یک Linnaeo و سایر سوخت ها به 40 سال کاهش می یابد.

در دنیایی که انسان متدین مدعی پیام اخوت ، صلح ، همکاری و اخلاق است که بر اساس عدم تحمل قتل ، سوزاندن ، نابودی و بردگی داعش و کشته شدن مسلمانان روهینگیا در برمه ، یا قتل های کورکورانه و شرور تروریست ها آنها که کنار این ایستاده اند و با القاعده کار می کنند تا به مواد غذایی دسترسی پیدا کنند یا از آنها جلوگیری کنند و با درمان متفاوت نمی توانند ملت های ضد تحریم را با گرفتن گروگان ، یا در بحران ، و بعد از اجازه همه تحت دولت آنها باشند ، باعث ایجاد نابرابری می شوند. بر این اساس ، این یادآوری است که گاندی کسی است که با رشد و پرورش حیوانات ، همه عقاید و اخلاق را در عدم خشونت متمرکز می کند و روان آنها را از سطح اجتماعی و سیاسی راضی می کند. متعصبان فرصت یادآوری آموزه دلایل این روز ، شاید مهمترین ، موضوع تساوی لذت بردن از زندگی بود ، اخلاقیات امپراتوری آنها در مورد ماهیت نظرات اجتماعی به آنها یادآوری می کند که این ویژگی های احتیاط سیاسی حق همه است.

صحبت در مورد گاندی ، تکرار نمی تواند از تجربیات و رویکردهای فراوان در ایجاد دموکراسی و هرگونه خشونت پرهیز در هند جلوگیری کند. در بحث موفقیت نسبی حزب کمونیست هند چند سال پیش در ایالت کرالای هند ، از همان ابتدا ، و گفت که میزان باسوادی بالاتر از ایالت های هند نسبت به داخلی و 20 درصد بالاتر از متوسط ​​هندی است. رعایت نظافت شهر و جمهوری ، گرد و غبار در هند ، و از این نظر مورد انتقاد قرار گرفته است ، این است ، و چرا این سوالی است که او از مرگ زنده شده است ، او دوباره زنده می شود ، تا زمانی که سیستم کمونیستی ، که از اصول عدالت اجتماعی محکم خواهد بود ، و با توجه به استفاده از میوه حقوق بشر توسط اعضای یک جامعه ، فقط به دلیل وحشتناک سقوط آن و همه جا بود و چنین مدل موفقی در این شهر هند داشته است.

تجزیه و تحلیل ما ما را به این نتیجه می رساند که دستور کار همه احزاب سیاسی و اعتقادات ادعا می کند که اجرای چنین حقوق ، امتیازات ، برابری و عدالت اجتماعی و پیروزی حزب کمونیست کرالا ، برای گاندی نشانه دموکراسی و اخلاق است زیرا بر خلاف جامعه کمونیستی. از نظر ایدئولوژیک ، و در وضعیت رودخانه بزرگ ، هند مرکزی نیست و دولت اجازه نمی دهد تا دیگران را از حق انحصارهای ایده آلیست دولت محروم کند. وی در کنگره کرالا ، نمایندگان کنگره و ناسیونالیست ها و سوسیال دموکرات ها در کنار هم نشسته و آماده س toال از وی هستند ، وی گفت ، وضوح و آزادی باعث می شود حزب به آرمان های خود وفادار بماند و مسئولیت هایی را که به آن متعهد است انجام دهد. با جلب اعتماد آنها به مردم ، بار دیگر انتخاب شوند. اما اگر رأی ندهید که قسمتهایی از تصمیم را که او نبوده و در مجلس سنا سانسور کرده است ، بپذیرید و آینده برای ادامه فرمان خود نیازی به طلسم نیست ، تبعید ، خشونت ، شکنجه و تهدید به مجازات ، و هیچ منفعتی ندارد. گاندی هدیه دموکراسی و احترام به عدم خشونت است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا