صعود نادال به یک‌هشتم‌نهایی رولان گاروس

رولان گاروس سومین تنیس است که از روز جمعه آغاز می شود. این مسابقه مهمترین مسابقه است ، رافائل نادال ، شماره دو جهان ، کاپیتان روبرو شد ، استفان با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید و پیروز شد. تنیسور اسپانیایی وی از ایتالیا و دشمن فتح شده و سرانجام در ست دوم با نتیجه 6-1 و در ست اول 6 بر 4 پیروز شد. نادال با ست سوم نمره 6: 0 به پایان رسید.

در مسابقه دیگر روز یکشنبه ، سپس مقابل کاسپر رود بازی کرد و به راحتی دشمن را شکست داد و نتیجه 3: 0 را شکست داد. قهرمان 2020 Open US اولین ست را با نتیجه 6 بر 4 به دست آورد. در ست دوم ، در ست سوم 6 بر 3 پیروز شد ، او 6 هم تیمی خود را شکست داد. من

مارکوس الکساندر با نتیجه 3 بر 0 زورف سچیناتو را به تساوی کشاند. آلمانی با یک امتیاز خوب 1 بر 6 برنده اولین تنیسور شد. در کشته دوم ، یک ایتالیایی با نتیجه 7 بر 5 6-3 پیروز شد.

استن واورینکا گاستون که او را از دست خواهد داد اما پس از آنکه آنتونی به هیو اجازه داد شوارتزمن گومب خود را به نتایج مشابه مرحله یک چهارم نهایی برساند.

فردریش پیشرفت قلب های زنر سباستین یانیک به جلو بود.

در دسته بانوان ، سیمونا نیمه کاره آماندا آنیسیمووا را با نتیجه 2-0 شکست داد. اولین شانس برای قهرمانی با نتیجه 6: 0 و 6 ، L به راحتی دشمنان را شکست داد

و النا سویتولینا در اسکندروف برنده مسابقات مشابه شد. حریف وی شماره 6 جهان را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده و ست اول را با نتیجه 7 بر 5 پیروز شد.

کیکی برتنز با نتیجه 2-0 ، با پیروزی در دور بعدی صعود کرد. با یکدیگر ، و آن را با نمره 2 به 6 یک دوست به نفع خود به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل