مجله ورزشی

ایزدپناه: باشگاه‌ها هم در بی‌برنامگی لیگ بسکتبال مقصرند

مدیر تهران مهرا پسر گفت: “متأسفانه ، باشگاه ها لیگ بسکتبال بسیار کمی برای این تجارت و همچنین نتیجه فدراسیون هستند.”

همایون ایزدپناه در مصاحبه با مجله رز آخرین وضعیت و خرید پول در برابر تیم مهرا تهران در زمان تحویل برای حضور قطر لیگ برتر برای فصل جدید را توضیح داد ، قراردادی با علی آرزومندی به عنوان سرمربی تیم و تعدادی از ستاره ها منعقد شده است. را آنها موجود هستند. هنگامی که آرمان بهرامی نیکخواه زنگنه گبا ، و قرارداد را تمدید کرد ، ما کامران مهدی ، میثی میرزایی و مسعود حمید سلیمان ، حسین زاده را نوشتیم.

وی افزود: در واقع ، حتی همانطور که تعداد جوانان آمادگی لازم را برای خواندن فصل آینده امیر حسین خندان پور جلالیان دارند.

مدیر پسر آنلاین در مورد برگزاری نیمه متمرکز فصل جدید لیگ اظهار داشت: “برگزاری یک جفت به صورت نیمه متمرکز قطعاً تأثیر منفی در لذت بردن از لیگ خواهد داشت ، اما همه باشگاه ها بر این باورند که مهمترین مسئله ایمنی است. از طرف دیگر ، در بسکتبال ، اقتصادی ، چرخشی ، و وقتی لیگ امسال بسته شود ، بازیکنان دچار مشکل خواهند شد.

وی گفت: اگر باشگاه ها تعطیل شوند ، قطعاً یک تمرین تیم ملی برگزار می شود و مطمئنا بازیکن مصدوم خواهد بود. “البته ، هنگامی که کارها خطایی دارند که البته ، شاید دولت یا تاج این منطقه را به دلیل هوای زیادی ببندد ، مبهم است و من فکر می کنم آنها تصمیم خوبی برای داشتن یک شهرت نیمه بزرگ گرفته اند.

ایزدپناه اظهار داشت: عدم برنامه ریزی و برگزاری لیگ در آخرین جلسه لیگ به این دلیل است که او می خواهد سال آینده در یک مسابقه در ماه آگوست جلسه داشته باشد تا چنین مشکلی پیش نیاید. وقتی همه اینها به Talk پیوند می خورند: برای ساختن پیمان نامه به گونه ای که هزینه آنها و آنها از قبل با باشگاه در اختیار آنها قرار بگیرد ، باید در 6 اکتبر برگزار شود ، اما به هر حال مشخص است که تیم ها آماده سفارش برای شرکت هستند ، او یک باره نرفت و دوباره گفت ، مرد همانطور که ما هستیم؟

وی می افزاید: “متأسفانه این فقط برنامه ریزی نیست و در همه جای فدراسیون وجود دارد.” بعد از چند روز که سال آینده اعلام شد لیگ منحل شد ، اصلا برنامه ای وجود ندارد؟

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا