مجله ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر/ تیم گل‌محمدی به ثبات رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیشتر به گزارش خبرنگار ، و چهره مصرف کننده فردا یکشنبه 17:10 به فوتبال برمی گردد السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و قطر مدرسه ورزشی اجوکیشن شهر در ادامه می آید.

Boniface در پایتخت که وی با یک گروه 10 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت ، آخرین بازی مرحله گروهی است که می تواند به مصاف او برود شارجه آمار آنها به عنوان یک چاشنی اurnرنا این صد و چهار اسب امارات متحده عربی است.

بازی ایده آل عملکرد بازیکنان پرسپولیس که توسط تیم فنی کارکنان برای دیدار برگزار شده است السد قطر به تغییر فکر نمی کند.

حامد میلک با وجود آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران ، می تواند تیم را برای دیدار با دانش آموزان هدایت کند ژاوی هنگامی که نوبت به زمان و زمان می رسد یک بار دیگر برای جستجوی آنچه که از محافظ دروازه بلند می شود ، برای ضبط ، چهارمین ، تمیز ورق و در بازی پنجم.

از پرسپولیس ، تا کنون او به نظر می رسد کند است ، این از شرایط بی آبرویی سعید آقا است ، برای او جایگزین می شود ، پس مبادا بهبودی گروهی از سرمایه گذاران باعث شود.

اگر دفاع از حق بازی با تیم در فصل آن ، نمی تواند صدمه ای به سیامک NEMA ، Constantius ، Shiri Kananizadegan داشته باشد و او را عقب بیندازد ، که آنها نمی توانند تیم را به قلب دفاع سید جلال حسینی برگردانند.

تیز کردن برخی از قدرت و سرعت بالای مهاجمین هافبک ها السد قطر مانند بغداد بونجاح و عفیفی فنی اکرم Boniface یک برنامه خاص آه تو آن پاس های عمیق بازیکنان را کنترل می کند.

میلاد سرلک ، نوراللهی احمد و بشار احسان احسان پهلوان هافبک ها هنگام بازگشت ، در مرحله حمله برابر هستند ، پهلوان عیسی و وحید امیری ال امیری کاتیر را در خط حمله اضافه کردند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا