مجله علمی و پزشکی

سیگاری‌ها بر اثر ابتلا به کرونا بیشتر فوت می‌کنند

از صحبت با وزارت بهداشت ، گفت: مصرف کنندگان محصولات دخانی آلوده به ویروس کرونا ، و کارشناسان در مورد بیماری عوارض جدی تر ، افزودند که ترک سیگار مهمترین در این زمان از همه گیری در کشور است.

آفتابنیوز؛

سیمادای لار “شهادت نشان داد که مصرف فرآورده های دخانی آلوده به ویروس کرونا ، و متخصصان بیماری نسبت به عوارض جدی تر در بیماران مبتلا به این بیماری ، میزان مرگ و میر در این گروه بالاتر از دیگران است.”

خانواده های آنها با تجربه خانه پدران آشنا شده اند و به احتمال بیشتری در معرض ابتلا به بیماری عروق کرونا قلب و سایر بیماری ها قرار می گیرند که البته نتیجه سیگار کشیدن مداوم و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این مردان است ، بنابراین سیگار کشیدن سیگار سیگاری بودن مدت وام به بیماری نیست و یا زندگی شما را آرام می کند. در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

افراد سیگاری احتمالاً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب می میرند

و صحبت در مورد وزارت بهداشت اظهار داشت که مردم باید از استفاده از هر نوع تنباکو مانند قلیان ، سیگار ، گیتار و غیره ، به صورت جداگانه یا گروهی خودداری کنند. وی همچنین اظهار داشت: همچنین مکانهایی که در آن تنباکو مصرف می شود ، از جمله قلیان فراوان است. به این ترتیب از کشیدن سیگار در سلول توسط کابینت های عفونت ویروسی جلوگیری کنید.

در پایان ، لری گفت: “با توجه به افزایش مردان ناامید و بی پروا که به این بیماری مبتلا هستند ، تعداد مرگ و میر باید با هدف جدی تر و جدی تر باشد و سه اصلی را که از شستن مرتب دستان خود استفاده می شود و استفاده از فرد و برای سلامتی و خستگی ما فراموش نکنید. ” .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا