مجله علمی و پزشکی

گلایه کرونایی دکتر قدیر از بستنی فروش‎ها و نانوایی های قم

مجله رز / قم بستنی فروشی های رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفته اند حداقل به پروتکل های ایمنی توجه کنید.

طبق شواهد مجله رز که دانشگاه علوم پزشکی قم را نشان می دهد ، دکتر امپراطور محمد رضا غدیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ، امروز در یک جلسه هیئت مدیره و سازمان نظام پزشکی قم گفت: “این در قله سوم و جدی کرونا ، یک مرد در قم مشهود نیست ، و تعداد بستری ها روز به روز در حال افزایش است.”
وی افزود: “و یک انتقال قدرت و در حال حاضر به حدود 75٪ از نمونه های مثبت افزایش یافته است.”
که وی گفت: “متأسفانه ، عملکرد پروتکل های برنامه ریزی شده ، و امروز می بینیم که فقط 60٪ از مردم قم از دستورالعمل های ایمنی پیروی می کنند ، که بخشی از آن به دلیل شلوغی و سخت کوشی مردم است ، اما آنها باید بدانند که اگر دستورالعمل های ایمنی رعایت نشود ، ما شاهد خواهیم بود بسیاری از مشکلات. “
دانشگاه علوم پزشکی رئیس جمهور قم ، اظهار داشت: در مورد پرستار یا پزشک کادر پزشکی که نمی دانند آیا می توانید آنها را از خیابان ببینید که شخصیت بی روح اوست: نقاب می زند ، مردم نباید به دنبال دنیا باشند و مخترع دستورالعمل یا عدم استفاده از شخص هستند ، آنها باید بی انگیزه و خسته باشند.

وی اظهار داشت: ما به دنبال هرگونه روش تاخیر قلب هستیم تا تأكید كنیم در صورت عدم اجرای پروتكل های بهداشتی ، و آنها به موضوعات بهداشتی توجه نمی كنند كه با وضعیت نگران كننده تر قابل مشاهده نیستند.

تا آنجا که خودش برای ما شناخته است: “از آنجا که پیشنهاد دورکاری ، کاهش حجم کار خدمات و تعطیلی کلاسهای پرخطر و غیره نیست ، و مسئولیت و نه کلمات مربوط به نهاد نجات همه و همه ردیفهای یک گروه ، خواه به نجات اتحادیه باشد و نه به مسئولیت آنها بستگی دارد ، بلکه لنگ است ، “
وی افزود: متأسفانه مراقبت از بستنی حیوانات مناطق نانوایی در دنیا کمترین دستورالعمل عملکرد را دارد. آنچه لازم است اخطار ارائه می شود که اگر به او مبلغی پرداخت نشود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا