مجله ورزشی

الدحیل سکوی صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان/ فرصت پایانی آسیایی سپاهان

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در قاره آسیا در بازی قسمت 4 غربی زیاد خواهد بود. دو مسابقه در این زمینه و در مقابل تیم های پیشرو سپاهان پرسپولیس و رقبای عرب به صورت روبرو بود.

سلامتی کلی برای الدحیل بسیار قوی است

پرسپولیس که با 6 امتیاز از الطاعون در عربستان سعودی و شکست غیرمنتظره الدحیل قطر و امارات در شارجه به رده های بالای جدول لیگ قهرمانان 100 صعود کرد ، تیم الدحیل در دیداری حساس و راحت امروز 18:30 به مصاف هم رفت . ایران سفید و در بازی رفت نماینده قطر با نتیجه 2-0 شکست خورد. این مسابقه می تواند از خود محافظت کند و به مرحله حذفی برود ، حریف قطری را برنده کند.

شکی نیست که حضور رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس ، الدوحه در ترکیب مهمترین چیز بین نمایندگان ایران برای بازی امروز خطرناک خواهد بود. رضاییان دومین مسابقه ای است که دروازه بان او و بسیاری دیگر از بازیکنان تیم الدحیل نخست شارجه را بازی می کنند تا جنگ با شارجه را مشاهده کنند تا به جلو پیشرفت کند. مهدی آتیه معاون زنده برای بازگشت مطمئن آنها ، ما ادمیلسون بوزیاف کریم خواهیم بود ، قدرت و بسیاری از بازیکنان مناسب شرایط نماینده قرمزپوش ایرانی موفق هستند.

پرسپولیس با دو پیروزی برابر الطاعون و ایستادن در بالای جدول ، روحیه خوبی دارد و بعید است که این سومین پیروزی متوالی این تیم باشد. بدون شک قدرت بزرگ تیم دفاعی شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه بتواند کمک زیادی از زمین های الدحیل سربلند ارائه دهد.

در دیگر بازی این گروه ، عربستان که 6 امتیاز دارد باید از 100 امتیاز گروه 4 به مصاف شارجه امارات برود که در انتهای جدول قرار دارد.

آخرین فرصت سپاهان برای آسیا

سپاهان برای قبول شکست در النصر عربستان خطر سقوط برای دیدار با العین را احساس می کند. تنها پیروزی لیگ قهرمانان تیم زرد آسپادانا در لیگ قهرمانان امارات در بچه آسیایی از گله. و تیمی که می تواند العین را شکست دهد و دوباره در صعود خود زنده است. البته باید امیدوار باشیم که در النصر عربستان سعودی پیروز سپاهان السد قطر نباشد. در این صورت بازی پایانی سپاهان در مراسم الصاد خواهد بود. النصر برای برتری با 10 امتیاز و 8 امتیاز در رده دوم السد مهم است. سپاهان و در رده سوم با 3 امتیاز ، العین است که یک مقام در قعر تیم جدول است.

پیام آخر / (4) 48 /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا