مجله علمی و پزشکی

۳۰۶ بیمار بستری در بخش‌های کرونایی / افزایش آمار جان‌باختگان به ۵۵۵ مورد

مجله رز / بوشهر دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر ، گفت: در حال حاضر 306 بیمار بستری در بیمارستان ها ، بخش های جراحی عروق کرونا ویروس استان بوشهر و از نظر قطعی 148 بیماری عروق کرونا ویروس قلب.

سعید طی 24 ساعت گذشته به اخبار کشمیری گفت ، 55 بیمار جدید در بیمارستان های بخش های بوشهر کرونا ویروس بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته حدود 39 بیمار در استان بوشهر کرونا ویروس خود از بیمارستان مرخص شدند.

45 بیمار که در حال حاضر در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان کشمیری بابیان هستند ، افزود: تعداد کل بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه از خانه 17 نفر ، که در حاد خانه های خود را به سلامت استان بوشهر باز کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مرگ دو جوان گفت: متأسفانه به دلیل تعداد مرگ و میرها در تاجگذاری استان بوشهر به 555 نفر رسیده است.

سعید کشمیری ادامه داد: دو مرد 99 و 69 ساله در بوشهر تنگستان ، با سابقه بیماری قلبی ، فشار خون بالا ، که دیروز در یک پیشرفت جدید بودند ، سرنوشت افکار ما است.

وی گفت: “از ابتدای شیوع تاج تاکنون ، 11،618 نفر از استانها به عروق کرونا ویروس آلوده شده اند.”

ضد دبیر ستاد تاجگذاری در استان بوشهر مطابق گفته وزارت بهداشت ، در صحبت با استانهای این کشور ، با افزایش نسبی تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب مشاهده می شود.

کشمیری با اشاره به مراکز خارج از بیمارستان 16 ساعته در شهرستانهای عمل استان بوشهر حضور داشت ، ادامه داد: اگر شک دارید که علائم بیماری عروق کرونا ویروس قلب را دارید ، با آزمایش فضیلت به بیمارستان نمی رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تشکر از اهدا کنندگان اهدا کننده برای آمدن به غذای بهداشتی و نوشیدن آب بیماران اسکن با تهیه اقلام ضروری و هدایای نقدی. برای این منظور ، کارت بانکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به یک کمک هزینه ویژه برای پذیرش کمک های مالی و شماره کارت دفتر عمومی اختصاص داده شده است. 5239-2705-3374-6104.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا