مجله علمی و پزشکی

میانگین بستری روزانه ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا /شرایط نامطلوب گردش بیماری

مجله رز / بوشهر ضد دبیر ستاد تاجگذاری در استان بوشهر ، گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها ، بخش های 321 جراحی عروق کرونا ویروس استان بوشهر در روز یکشنبه ، 13 شهریور.

سعید کشمیری vebd به خبرنگار در بوشهر گفت ، در 24 ساعت گذشته ، 52 بیمار جدید در بیمارستان ها ، بخش های کرونا ویروس قلب بوشهر بستری شدند که از این تعداد 19 مورد بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

وی گفت که در حال حاضر 54 بیمار بیمارستانی در بیمارستانها با سفارشات ویژه وجود دارد ، وی افزود ، تعداد کل موارد خاص در موقعیتهای خود پذیرفته شده است ، در حالی که 27 نفر در وضعیت دستگاه هستند.

“کشمیری” متأسفانه یک زن 75 ساله با سابقه فشار خون و دیابت و یک مرد 63 ساله با سابقه بیماری قلبی در تاریخ 11 سپتامبر گفت که نتایج مرگ های اخیر در استان بوشهر که نتایج آزمایش عروق کرونا ویروس مثبت بود سیزدهم سپتامبر ، دو مرد 64 و 83 ساله با سابقه فشار خون بالا ، یک زن حدود 65 ساله با سابقه فشار خون بالا و یک زن 25 ساله بدون سابقه بیماری و در 12 سپتامبر به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب درگذشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با موفقیت 43 بیمار در بیمارستان های استان بوشهر و وضعیت عمومی کالاهای شب گذشته.

دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر گفت ، هر روز بستری در بیمارستان با میانگین 50 بیمار جدید که مظنون به داشتن تاج سلطنتی هستند و همه اینها نشان دهنده وضعیت و شرایط نامساعد و بیماری در بین مردم است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا