مجله ورزشی

بوی آنلاین و پایان ۷ ماه بلاتکلیفی/ پایان فراق اسکوچیچ و ملی‌پوشان

این سوال کشور یکی است و به تعویق انداختن بازی ها دیگر اگر تمدید نشود ، دیگر در مربی تیم ملی است و بازیکنان ، کروات ، به او نزدیک می شوند ، تا اردو در نهایت قادر به بازگشت به حق حضور در این بازی هستند ، و پس از ماه های اکتبر ، Agricola.

طبق گفته مجله رز در هیاهو در لیگ برتر و انتقال آن به حاشیه تیم های استقلال و پرسپولیس و هماهنگی های لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی پس از هفت ماه تأخیر انجام شد و در صورت مشکلی دراگان اسکوچیچ تیم ملی و سرانجام رخ داده است از بخشش ملت ، برای شکستن اردوگاه های آن ، و من فوتبال.

در واقع ، با مربی تیم ملی کرواسی ، کار برای ویروس کرونا با رشد و گسترش انسان در جهان همراه است ، و متأسفانه ، تیم های ملی اولویت کمتری نسبت به تیم های باشگاهی تا پایان همکاری دارند. از ایران و اسکوچیچ نیز باید نام برد.

با این حال ، امیدوار است Skocic بیش از یک روز به عنوان شیر کار کند و آماده سازی برای بازی در اکتبر 1999 به ازبکستان بازگردد ، اما با وجود تاج و گسترش ویروس کشنده ای که هنوز برای Skocic راحت نیست ، در سراسر جهان پخش شود. وی گفت: “این روزهای آسانی نیست زیرا او به دلیل تاج نمی تواند بازی کند.” البته این مشکل ایران نیست و همه تیم های درگیر دنیا با او هستند. “ما مشتاقانه منتظر برگزاری بازی های تدارکاتی هستیم.”

* اردوی 10 روزه تیم ملی در ماه اکتبر

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، به دلیل حضور چهار تیم لیگ برتری در لیگ قهرمانان آسیا ، میزبان تیم ملی ایران پس از 4 اکتبر (شنبه) آغاز می شود و تا 12 اکتبر ادامه دارد ، اما تیم ملی هنوز چهار روز از آغاز تا پنجره بازی های ملی باقی مانده است. دنیا پیش است. بین بازیکنان تیم ملی ، بازیکنانی که مشکلی با محدودیت های ترافیکی تیم ملی ایران در اردوی اسکوچیچ ندارند ، یک بازیکن سفید در داخل و خارج از کشور است ، فوتبال دانشگاه.

در ازبکستان تیم ملی در 8 اکتبر (چهارشنبه) پنج روز پس از ستون در تاشکند بازی می کند اما مشخص نیست که چه زمانی کاروان راهی پایتخت ایران می شود تا در یک بازی دوستانه با این تیم شرکت کند.

* اولین بازی ایران و آزادی اسکوچیچ

و یک مسابقه وجود دارد که ما هنوز به سادگی تصمیم نگرفته ایم ، اما وزارت تیم های ملی اعلام کرد که در صورت توافق طرفین ، برخی ممکن است مسابقه خوبی را انتخاب کنند که در 12 اکتبر برگزار می شود.

پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که می تواند اولین بازی رسمی اسکوچیچ ایرانی در سال 2020 در ایران باشد.

* اسکوچیچ در پاسخ به ابهامات موجود در جامعه فوتبال پاسخ می دهد

در تلاش محکم و آماده سازی به اردوگاه برگزاری بازی ها ، به ویژه در ازبکستان ، می تواند برای یک جوان سودمند باشد که فوتبال را بهتر بشناسد ، در یک مجمع از مربی تیم ملی ، که در بسیاری از کنسرت ها روی نیمکت تیم ملی نشسته است. اما از آنجا که قسمت عمده آن در ماههای اخیر درگیر شده است. تقریباً همه بازی های مهم ، حتی شهرهای.

یکی از خسته کننده ترین افراد برای تحمل ابهام و ساختن یک تیم ملی برای گرفتن او خسته کننده است ؛ او اطراف Skocic را پایین می آورد ، که مربوط به نوع و کمیت یک عادت است ، و من در شرف ایجاد آن هستم ، و آنچه بر اسب آنها است. این هنوز از بخش کروات نمی تواند به این س answerال پاسخ دهد ، اما آنها مطمئناً به دنبال تغییر نیستند ، زیرا او می گوید ، “من در تلاش هستم تیم جدیدی بسازم ، اما ممکن است از بازیکنان قدیمی نیز استفاده کنم. “در حال حاضر ، بیشتر تمرکز ما بر تغییر حالت بازی در تیم ملی است.”

در طول هشت سال حضور در تیم ملی یک بازی خالص از مارکوس کی روش دفاع کرد و البته واقعه محور بود و اکثر هواداران از نوع بازی خود راضی بودند ، اما همچنین در هر هوادار افتخار در جام جهانی.

در عوض ، ویلموت کوتاه ، با شکست هواداران ایرانی گیج کننده است ، زیرا اسکوچیچ سعی می کند این مشکل را برطرف کند ، این بازی تهاجمی ویلموت و ساختار دفاعی قوی کیروش است ، تیمی قدرتمند برای رویدادهای بزرگ مانند مقدماتی جام. برای ساختن جهان.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا