مجله علمی و پزشکی

اراک، خمین و دلیجان، شهرستان‌های قرمز استان مرکزی

مجله رز / مرکزی presidentرئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: “طبق آخرین آمار ، در تاریخ 10 سپتامبر ، و وضعیت مرزی هنوز بسیار خطرناک است و کسی به شهر قرمز خمینی اراک دلیجان می آید”.

طبق اعلامیه علوم پزشکی اراک ، سید امپراطور ، که از آن ماهوت جمالیان است: فراهانی و همچنین برای کاهش سرعت بخشهای کشور ، در شهرهایی که در پرتقال شاوه یا چیزهای دیگر در معرض خطر هستند.

او و شهرهای زرندیه ، کمیجان ، تفرش محلات زرد و در حالت تقسیم هستند.

او گفت ، خمینی خطری در شهر ندارد ، آخرین حالت زرد تا تقسیم جمالیان قرمز ، به طور متوسط ​​به وضعیت شکنندگی وضعیت تقسیمات شهر رسیده است. از این رو این نیست که موضوع در هفته متوقف خواهد شد. .

وی افزود: خوشبختانه یک هفته یا سه شهر باید پایین آورده شود شهرهای خطرناک خنداب مثمر ثمر بودند و ما امیدواریم که روند آینده در ایجاد و شازند آشتیانی و سراسر استان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: “من امیدوارم که هفته ممکن است دیده شود ، هیچ افزایش چشمگیری در استان وجود ندارد و هیچ گونه تجمع با رعایت پروتکل های ایمنی وضعیت استان های خطرناک را برای روزهای آینده ایجاد نمی کند.”

جمالیان اظهار داشت: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان در کلاسهای درس اصلی منسوخ شد ، که این خود می تواند منجر به کاهش تراکم کلاسهای درس برای دانش آموزان شود و این کار ارزشمند برای احترام و قدردانی است و باعث کاهش شد. اما برای نجات شما ، که او را در مقام قهرمانی قرار داد.

و اضافه کرد: “دانش آموزان ، به دلیل سن و توانایی ، و در صنعت در کودکی و نوجوانی ، پروتکل ها ، و آنچه که مطابق بزرگسالان نیست ، بنابراین است ، و ما در جریان اصلی نتیجه و به همین دلیل بیشترین مراقبت ها هستیم.” .

وی گفت: “ویروس کرونا به طور ناخواسته شیوه جدیدی از زندگی را در همه ما ایجاد کرده است ، و تغییرات بسیار چشمگیری در زندگی ما ایجاد کرده و پروتکل های ایمنی را برای جلوگیری از بیماری به مدت طولانی دنبال می کند.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: “در حال حاضر ، همه خصوصیات ما و برای قضاوت عمومی ، از چنین ماهیتی برخوردار هستند که آداب و رسوم خودمان را افزایش می دهیم و بسیاری از تاجگذاری های I را اضافه یا کاهش می دهیم ، بدون شک ، و بدون شک ، و مردان ما بهبود یافته ، برای حمل حساب به زندگی اطرافیان ما تعلق دارند”. همچنین ، پناهگاه او ، و من فکر کردم که بخش اصلی ، و برای رفتن در این زندگی همیشه ، چه ما از دست آنها را ، از نظر کسانی که در آینده با ما بودند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا