مجله حوادث

احداث ۱٠٠ پایگاه اورژانس جاده‌ای خیرساز

تفاهم نامه ای با همکاری سازمان اورژانس کشور ، خیرین و اهدا کنندگان امضا شد ، باید از انجمن وزارت شهرسازی و راه ایستگاه در راه ساخت 300 نجات یابد.

به گزارش مجله رز ، با توجه به افزایش حوادث و بلایای طبیعی و مأموریت های انجام شده در سال های اخیر ، و اجرای تعدد شرایط اضطراری ناشی از حوادث و بلایای ناشی از همکاری و همکاری با مشاوران و گرفتن بیمه نامه ها ، سازمان های غیردولتی و روش علمی ، سازمان های غیردولتی و سایر مواردی که قبلاً بوده است. احساس می شود که بر این اساس ، در پیگیری های مربوط به واحد اورژانس و با وجود بسیاری از انجمن های ایمنی و وزارت راه و شهرسازی ، تعاملات بین بخشی برنامه های متعدد تفاهم نامه همکاری بین بنیادهای وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین سلامت. برای ساختن 300 کل سفر.

در همین راستا ، وی یادآور شد که تصمیم گرفت ظرف دو سال پایگاه 100 با پایه 110 متر در پایگاه توسط خیرین سلامت با همکاری معاون توسعه در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی احداث و به کشور خدمات اورژانس تحویل شود.

بر اساس گزارش ادارات عمومی و ستاد اطلاع رسانی کشور سازمان اورژانس در منطقه ، بخش اورژانس را متعهد می کند تا پس از اتمام ساخت و سازها و پایگاه های فوریت های پزشکی و تجهیزات لازم برای بهره برداری و اداره این پایگاه ، نیروی انسانی را برای حفظ آن فراهم کند. و با توجه به دانشگاهها

این تفاهم نامه به امضای دکتر رسید. نمک ، وزیر بهداشت ، دکتر پیر حسین کولیوند ، رئیس واحد اورژانس ، دکتر شهریاری ، دبیرکل انجمن ملی ایمنی ، ژنرال پورهاشمی ، معاون دبیرکل انجمن ملی اهدا کنندگان ، دکتر تقوی نژاد ، معاون وزیر مدیریت توسعه و شفیع کوچک ، مدیرکل وزارت راه و شهرسازی. برای شروع ساختن ورزش مهم بود.

بنابراین ، بر اساس این گزارش ، این نکته قابل تذکر است ، اما 11 عضو مدیریت و نقش بر اساس نیاز مناطق کم درآمد کشور عمل خواهند کرد و در پایان دو سال ، ساخت و بهره برداری به طور همزمان در هر 18 پایگاه انجام می شود.
پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا