مجله علمی و پزشکی

فوتی های کرونا در استان بوشهر به ۴۹۰ نفر رسید

مجله رز / بوشهر دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 278 بیمار بیمارستانی در بیمارستان ها ، بخش های جراحی عروق کرونا ویروس استان بوشهر وجود دارد.

56 بیمار در سعید کشمیری بستری شده اند با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته ، بیمارستانهای قلب و عروق بوشهر دستور جراحی عروق کرونا ویروس داده اند ، افزود: در حال حاضر موارد مثبت قطعی ، 147 نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: “خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 50 بیمار کرونا ویروس در موقعیت خود در استان بوشهر در شرایط خوب از بیمارستان مرخص شدند که در 23 مورد قطعی بود.”

44 مورد در حال حاضر در بیمارستان در نظر گرفته می شوند که بخش مراقبت های ویژه کشمیری از این کلاس ادامه دارد و در حال حاضر 22 نفر از آنها با کمک دستگاه تنفس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه سه نفر از شهروندان ما به سختی جان خود را از دست دادند و امروز همه آنها از نظر عروق کرونا ویروس مثبت بودند که از 85 تا 67 سال سن داشتند.

افتخار در استان بوشهر و دبیر ستاد ، با اشاره به اینکه استان بوشهر مثبت به 490 کشته رسیده است ، گفت: از ابتدای حرکت Glory 10.689 مورد مثبت در استان بوشهر شناسایی شد.

سعید کشمیری تأکید کرد: پوشاندن ، رعایت پروتکل های ایمنی و حفظ فاصله اجتماعی بهترین راه برای جلوگیری از افتخارآفرینی است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا