مجله حوادث

کپی کارت بانکی برای خرید از طلافروشی و صرافی

وقتی رئیس فتوای تهران بزرگ آخرین دستگیری شخصی که از حسابها کپی غیرقانونی شهروندان خود را از 11 میلیارد ریال چهار کارت بانکی خارج کرده است.

به گزارش مجله رز ، سرهنگ داوودی معظمی گودرز در حاشیه دستگیری افرادی که روزگاری گفته بودند 11 مورد شکایت در مورد برداشت غیرمجاز از حساب های دادگاه جرایم رایانه ای مردان به تهران بزرگ ارجاع شده و فتوا آخرین موضوع در دستور کار افسران پلیس قرار گرفته است.

وی با توجه به اصل بالاتر برای تحقیقات مأموران ، گفت: کارآگاهان پلیس فتا ، با جمع بندی اظهارات شاکیان ، متوجه شدند که منطقه فعالیت جنایی یا در منطقه مجرمان و شهرک سعادت آباد غرب است. همچنین مجاز نیست که تمام مواردی را که آشکار شده است نیز داشته باشد که آنها به طور کلی ارجاع می دهند و اینکه با کارت بانکی به خریدار اختصاص داده شود ، مبلغی از کارخانه ها ، طلا ، در انواع وظایف مبادله برای مدت زمان مشخص ، در 10 ژوئن 13 ژوئیه ، گرفته می شود.

رئیس فتوی رئیس پلیس ادامه داد: “با سرنخ و مجرمانه ، و آنها کارآگاهانی را که از طرفداران شهروندان مظنون بودند با استفاده از دستگاه کفگیر کارت بانکی ابراز داشتند”. همچنین ، در تحقیقات پلیس ، کارآگاهان پلیس فتا موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه منطقه متهم صادقیه شدند ، که در هماهنگی مخفیگاه آنها برای کشیدن یک مقام قضایی است.

گودرز در رابطه با بررسی تصاویر دوربین مداربسته در مناطق خرید طلا و ارز ، گفت: “تصاویر به دست آمده از دوربین های مختلف با شخص شناسایی شده متفاوت است ، اما هوشیاری رهبران مشخص است که متهم سعی در تغییر چهره و استفاده از کلاه داشته است. و آرایش. “آیا شما انجام می دهید. در این رابطه ، هنگامی که وی دستگیر شد و متهم شد ، به پلیس منتقل می شود.

او به اسارت گرفته شد و او گفت: “این همان چیزی است که من می توانم بانک اطلاعات کارت را بنویسم ، آنها اذعان کردند که قربانیان جرمی که او از طریق سوالات چهار میلیارد ریال ترک کرده بود ، و فقط آن چیزهایی را که خودش پول داشته است.” خرید طلا و ارز.

آخرین رئیس فتوا تهران بزرگ با بیان اینکه متهم به دادگاه منتقل شد جرایم رایانه ای در حال تشکیل پرونده است و گفت: تحقیقات پلیس برای کشف چنین اتهاماتی همچنان ادامه دارد.

بسته به کارت های ارائه بلیط ، وی به مردانی گفت که گودرز با تپه ای دیگر ، کسانی که مشغول فروش ، خرید و بلیط بودند به کمک سیستم تلفن همراه هزینه سیستم POS را می پردازند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا