مجله علمی و پزشکی

کارمند روسی شرکت تسلا را نجات داد

پیش از این هفته ، FBI یک روس 27 ساله را که قصد استفاده از آن را داشت دستگیر کرد ، که گزارش شده است قیمت نرم افزار حمله یک شرکت فناوری در ایالات متحده. طبق اطلاعات ارائه شده توسط FBI به کاربران ، این شرکت tesla بود. بیانیه ای از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده ایگور ایگوروویچ کریچکو ادعا کرد که 27 وقتی که در ماه ژوئیه به ایالات متحده آمد و در تماس با کارمند روسی تسلا بود.

کارگری که اقامتگاه تسلا ندارد در کارخانه Gigafactory در نوادا که در ایالات متحده دیده می شود کار می کرد. پس از ملاقات دو نفر ، کریچکو درخواست معامله کرد. وی در ازای آلوده کردن رایانه های کارمند به تسلا موجود در Ransomware ، یک میلیون دلار پیشنهاد داد.

هدف اصلی Krychko استخراج اطلاعات تسلا به صورت کامل است و در صورت دریافت مبلغ عدم پرداخت توسط این شرکت ، اطلاعات فضای مجازی را در اختیار همه کاربران قرار داده است. در ارتباطات جامعه FBI. پس از موارد بالا ، در حالی که او سعی می کرد دستان شما را دراز کند و با عجله برای ترک Krychko FBI در ایالات متحده آمریکا رفت.

حمله سایبری تسلا

شیوع اخاذی شرکت ها در ایالات متحده

مقامات FBI گفتند که کریچکو قبلاً به شرکتهای مختلف حمله کرده است ، اما این شرکتها فقط یک بنده را نام می برند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط FBI ، شرکت دیگری که مورد حمله مخالفان قرار گرفت ، با پرداخت 4.5 میلیون دلار ، کریچکو رضایت نامه روسی را دریافت کرد. کارمند تسلا روسیه اگر شرکت اطلاعات لازم را ارائه ندهد ، مانند اینکه سرنوشت یک ابرقدرت در دنیای وسایل نقلیه الکتریکی باشد.

باج افزارها از طریق حملات سایبری در ایالات متحده رایج است و شرکت هایی مانند Garmin ، کارناوال را تجربه می کنند و همان ماه ایالت را احساس می کنند. Travelex قیمت 2.3 میلیون دلار است و این نباید ناشی از اطلاعاتی باشد که توسط هکرها فاش شده است. طبق FBI ، به عنوان مناطقی از آتلانتا ، بالتیمور ، نیواورلئان ، و این بیشترین حملات سایبری توسط سلف ما بوده است.

2323

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا