مجله هنر و فرهنگ

مهلت پرداخت قسط دوم حج تمدید شد

آفتابنیوز؛

تاج دام ، و به معنای محدود ، و او را به ویروس در محیط آورد ؛ در اینجا از حج و حجاج از داخل عربستان سعودی بیرون بیایید. با این وجود سازمان اعلام کرد اولین حج را دریافت می کند که در آن هزینه ثبت نام کامل ارز برای مسافران در سال آینده هزینه های حج و تمتع را مدیریت می کنند. هزینه ای که طی ده سال در دو قسمت پرداخت می شود. با هزینه سفر برای حج 1399 ، از حدود 32.5 میلیون تا 41 میلیون تومان 25 میلیون تومان درجه اول تعیین شده بود که از غریبه ها دریافت کردم. وقتی این پول را در وهله اول واریز کرد ، همانطور که گفته می شود او است و بانک مرکزی استاندارد تجار فعلی را در این سازمان یا انجام حج و حج ارائه می دهد.

اکنون ، واحد قسط دوم حج را آغاز کرده است که اولین بار از زمان تصویب دولت در سال آینده برای تثبیت نرخ ارز و حج است. این سازمان اطلاعیه جدیدی را اعلام كرده است: به دلیل اتفاقی كه مهلت پرداخت درجه دوم حج با ایام جشن در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) رخ داده است و بنا به درخواست متقاضیان ، مهلت مرحله دوم سفر در اول سطح پرداخت هزینه های سفر وی تا پایان جمعه ، 19 ژوئیه 1999 تمدید شده است.

قسط دوم پرداخت مهلت حج تمدید شد

روند انجام حج و پرداخت هزینه های سفر در قسمت دوم به نسبت https://reserve.haj.ir تمتا که می شنود انجام می شود و پول را به صورت آنلاین واریز نمی کند.

پرداخت قسمت دوم حج و سیرک خارجی و سوم شهریور.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا