مجله علمی و پزشکی

آیا مبتلا به دیابت یا مرض قند هستید؟ ۱۰ نشانه خاموش که باید بشناسیم

آفتابنیوز؛

او برای سرمایه گذاری ، از این دنیا چیزی نمی گوید. دوم ، و معمولاً در آخر هفته اشتباه. تحرک موارد ناکافی در تغذیه نامناسب ، اضافه وزن دارای املاک و مستغلات فیزیکی است. علائم بیماری دیابت این است که بدن باید نابود شود و وجود بیماری بیماری است که با ابزارهای ما به بدن اصلی آسیب می رساند. شما حتی نمی توانید به چشم آسیب برسانید ، و دو کلیه ، و در سکوت قلب او ، تصدیق می کنند که او نشانه دیابت در بدن است. بعد از ایرنا زندگی با علائم خاموش دیابت در بدن آشنا می شود 10.

مرتب ادرار می کنم

اولین علامت دیابت نوع 2 تکرر ادرار است. برای مقدار زیادی قند (گلوکز) در تشخیص آنچه دفع می شود بی معنی است. در این حالت ، تعداد توالت ها دائماً در حال افزایش است و ادرار به میزان قابل توجهی بیشتر از مقدار طبیعی است.

املاک و مستغلات ، شما هم ندارید؟ 10 استاندارد برای سکوت ، باید بدانیم

2 بیشتر از حد معمول سایت

برای بدن خون قند در آب به علاوه باید پرداخت شود. افراد همچنین علائمی مانند تشنگی بیش از حد ، دیابت شیرین دارند. این فرد بیشتر از حد معمول شیر ، آب ، نوشابه ، کاکائو مصرف می کند.

3 وزن بیهوده است

قندها از نان گرفته می شوند ، و آنها غذای ماهی صید شده را به منصه ظهور می رسانند تا متوجه نشوند که من آنها را در ادرار خود مصرف کرده ام ، او باید بدن خود را حفظ کند ، بدن بسیار زندگی می کند. این نیاز صنعت برای هضم را برطرف می کند. اما فضیلت بیش از این نمی تواند طول بکشد. بنابراین ، سرعت آن را بهبود خواهید بخشید.

4 گرسنگی بیش از حد

مقادیر بالای قند (گلوکز) در بدن قادر به کار با عضلات بدن نخواهد بود. این یک اعلامیه معتبر است ، و قحطی ، برای انجام بیشتر از انسولینای منظم خون در بدن. این امر اغلب با موارد نادرست و افت ناگهانی فشار قحطی و سرگیجه همراه است.

V. خستگی مداوم

آنها معمولاً برای بیماران دیابتی خستگی مزمن هستند. این یک پیش بینی سلولهای غذای بدن نیست که ناشی از مواد غذایی است که با کار قندها از مواد ضروری زندگی تأمین می شود.

6 حالات بد

وجود بیش از یک گلوکز در بدن ، و شرایط در زمان تجربه افسردگی. بنابراین ، حساس بودن ، و تغییرات ناگهانی ذهن ؛ حتی اگر اتفاقی نیفتد.

7 تاری دید

بعد از چراغ برجستگی ها کجا سرمایه گذاری کرده اید. گلوکز ، که به دلیل دیابت در حال حاضر متفاوت از گلوکز خون است تا آسیب جدی به بدن و اعضای بدن ایجاد کند. اولین مورد ، درمان تاری دید سیگنال دیابت است ، به شرط آنکه در اسرع وقت به دنبال درمان باشید.

8 تأخیر در ترمیم زخم و خون

علامت دیگر دیابت شامل تأخیر در سلامت خون گوساله ها تبدیل به مواد مغذی شده و نگه داشتن زخم ، بریدگی ها یا سوختگی ها می شود. و این نوع کارها نیز از طریق آزمایشی ساخته می شود که در آن عمدتاً باید از کمبود پشت ماشه صحبت کرد.

9 دست و پا بی حسی ، تیرگی

علائم دیابت با سکوت در بدن ، مانند بی حسی انگشتان دست و پا ، آسیب عصبی به عروق. و غالباً ، وقتی بی حسی دست و پاها رسوایی بود ، و برای آنها آشکار می شد که حتی بی حسی آن نیز قابل تحقیر نیست ؛ زیرا عضلات بدن سلاح شروع می شوند.

N. عفونت های دستگاه ادراری

وجود مقادیر زیاد قند در جذب ادرار باکتریها در ناحیه تناسلی. بنابراین ، آنها می توانند باکتریهای ساکت و علائم عفونت ادراری در املاک و مستغلات باقی بمانند.

منبع: د هلثی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا