مجله عمومی

راهنمای استفاده از داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرکاربردترین و مناسب‌ترین سیستم‌ها برای ایجاد سرمایش و گرمایشی در فضا است که اخیراً مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است.

داکت اسپلیت ال جی در دو نوع اینورتر و معمولی در بازار موجود است. این سیستم تهویه مطبوع دارای عملکردهای مختلفی مانند خنک کننده منفرد – گرمایش منفرد و سرمایش و گرمایش همزمان است. ظرفیت‌های این تهویه مطبوع متفاوت است و به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا بسته به میزان فضای از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند. همچنین در اینجا باید گفت که داکت اسپلیت ها به صورت توکار نصب شده و فضای شما را نمی‌گیرند.

نوع موتور داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر

شرکت ال جی با تجهیز این محصول به موتور روتاری تیپ t1، t3 که بسیار قدرتمند و کم مصرف است، توانسته یک سیستم تهویه مطبوع ایده ال را تولید و به بازار عرضه کند. LG Duct Split با استفاده از این نوع موتور پاسخگو است. در آب و هوای گرمسیری وجود دارد و این با کمترین مصرف ممکن و بهترین قدرت انجام می‌شود.

نوع گاز مبرد در داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر- تکفاز

داکت اسپلیت ال جی با استفاده از R410A Freon، می‌تواند دمای بیش از 54 درجه سانتیگراد را تحمل کند و در این شرایط آب و هوایی به لطف گاز R410A بهترین عملکرد در سایت را نشان می‌دهد. همچنین، گاز R410A برخلاف گازهای قدیمی مورد استفاده کولرهای گازی نسل قبلی در هنگام تولید هیچگونه آلاینده مضر برای طبیعت ایجاد نمی‌کنند و کمک زیادی به حفظ محیط زیست می‌کنند.

هوایی سالم و پاکیزه با دستگاه‌های تهویه مطبوع ال جی

داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر-تکفاز با استفاده از فیلترهای تصفیه هوای HEPA و کربن فعال، هرگونه ناخالصی و مواد حساسیت زا مانند دود و بوی بد و قارچ‌ها و باکتری‌های موجود در هوای محیط به مقدار 99/99٪ از بین می‌برد و هوای تمیز و سالم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

رادیات طلایی و ضدرسوب و فرسایش داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر- تکفاز

داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر-تکفاز، با استفاده از رادیاتورهای طلایی ضد فرسایش و بسیار قدرتمند در برابر گرما، این تهویه هوا را قادر می‌سازد در برابر هر شرایط آب و هوایی و با استفاده از الیاژ درجه یک در رادیاتورها و سایر قطعات موتور پاسخگو باشد. باعث افزایش عمر دستگاه شده و به دلیل اینکه این قسمت‌های دستگاه از بین نمی‌رود، هیچ گونه الاینده مضر برای طبیعت به همراه ندارد.

سیستم دی سی اینورتر در داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر- تکفاز

– برد دی سی اینورتر در داکت اسپلیت ال جی برای کاهش مصرف انرژی کار می‌کند.

– سیستم‌های تهویه مطبوع LG از نظر نوع کارکرد به دو دسته سرعت ثابت و سرعت متغیر یا همان اینورتر تقسیم می‌شوند.

– داکت اسپلیت ال جی 36000 دی سی اینورتر-تکفاز از لحاظ نوع عملکرد در دسته دستگاه‌های سرعت متغیر قرار دارد.

– در سیستم‌های تهویه مطبوع با سرعت ثابت، با خاموش و روشن کردن کمپرسور، دما کنترل می‌شود و هر بار با استارت زدن دستگاه شوک وارد سیستم الکتریکی می‌شود.

– داکت اسپلیت ال جی دی سی اینورتر با استفاده از برد DC در موتور دستگاه، با تغییر سرعت موتور کولر گازی بسته به نیاز کاربر، دما را کنترل می‌کند و از خاموش و روشن شدن دستگاه مکرر جلوگیری می‌کند و علاوه بر این باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. همچنین عمر دستگاه را تضمین می‌کند و همچنین دمای اتاق برای مدت طولانی‌تری ثابت می‌ماند یا تغییر درجه حرارت کاملاً به تدریج انجام می‌شود.

 

سایت هدف:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا