مجله عمومی

همسان‌سازی؛ سختی در کار، زیان در بازنشستگی!

در حقیقت ، به سختی می توان به آستانه فقر ، نسیم ، باز شدن برکات مبارک وی () مصائب بازنشستگان که چندی پیش چند از خط فقر نزدیک می شوند ، نزدیک نشد. تخصیص و بازنشستگان مضر برای معدنچیانی که در تونل ها و در اعماق اعماق زمین کار می کنند دشوار است ، و کسانی که با مواد شیمیایی سر و کار داشته اند ، از بیماری روانی یا روزنامه نگاری نیز برخوردار هستند که پس از بازنشستگی. این روزنامه نگار نه تنها انجام می شود ، بلکه “کار” خود را در کار روزانه خود تلخ تر از “از دست دادن” بازنشستگی می کند.
در حالی که ماده 76 قانون قانون تأمین اجتماعی ، سابقه پرداخت حق بیمه برای نیازهای شدید و مضر را باید هر سال تا یک سال و نیم به حساب آورد و مقامات سازمان تأمین اجتماعی اساسنامه را برای افزایش “نامگذاری سال” خواندند و در یک محاسبه مسابقه گنجانده شده است. . آیا اکنون شکایات خود مبنی بر جبران خسارت وارده به بازنشستگان برای دریافت وی یا ماهیت فرمول او است؟
جبران فرمول “ساختمان” نیازی به بازنشستگان ندارد. شما حرف های صحیحی را برای مشاغل سخت و مضر ارائه نکرده اید ، طبق قانون ، به عنوان مثال شما یک کارگر با 20 سال کار سخت بودید ، این تجربه شغل های دردناک و مضر است ، با 30 سال تجربه ، و اکنون ، او از XXX- خارج می شود حقوق بازنشستگی شما باید حقوق کارگر بازنشسته را تا 30 سال تجربه حقوقی محاسبه کنید ، این که او که از مشکلات جسمی و روحی و سخت کوشی و همچنین احساس مضر در دوران بازنشستگی رنج می برد ، به شما قانون جدید و درک روند کار آسیب نخواهد رساند. دیوان عدالت اداری به دنبال جبران خسارت است.
اما ریشه های عمیق تر عملکرد مدیران تأمین اجتماعی – که غالباً به منظور دستیابی به مزایا ناکام هستند – بنابراین مختصراً به سه نکته در مورد تجزیه و تحلیل دقیق ، فرصت دیگری را فراهم خواهد کرد.
1. سازمان تأمین اجتماعی انحصار دولت را تأمین می کند ، یعنی وقتی که 30٪ حق بیمه کارگران را بر عهده دارید و عدم وجود این رفتارها ، اگر رقیب در این زمینه باشد. انحصار مشکل کشور است. مجلس تصویب قانون برای صندوق های تأمین اجتماعی خصوصی به منظور شکسته شدن انحصارها ، بهبود بیشتر امنیت اجتماعی ، خدمات بهتر به بیمه گذاران – با هزینه کمتر – کمیت ، کیفیت و افزایش قانون ضد انحصار نه تنها ذوب نمی شود بلکه برای تحقق نتایج رقابت می باشد.
2. معمولاً ، این دلیل عدم اعتبار برای تأمین هزینه های افزایش پرداختها است. در همین حال ، سازمان تأمین اجتماعی که بزرگترین هلدینگ اقتصادی آن ، ایران و شاید یکی از بزرگترین هلدینگ های اقتصادی در جهان است ، “شستا” نامیده می شود. “شستا ، شستا (!) دارای یک شرکت بزرگ مالی است که متاسفانه قطر جریان های سیاسی حاکم بود ، و مدیریت ناکارآمد. پروازها و غیر الماس بودن آنها بیشترین ضررها را ایجاد می کند و باعث ایجاد جوامع می شوند ، بله ، ماهی نیز مانند ماهی – شستا شور است که سرآشپز یک صدا در مناطق مرتفع است و یک روز توسط یک وزیر آلبانیایی و به ایمنی شریعتمداری شکایت می کند و ضرر دارد ، و او جوامع را کار می کند و تنها نیست مدیریت موسی
اگر یک مدیریت غیر اجاره ای ، غیر سیاسی ، کارآمد ، توانمند و شفاف وجود داشته باشد ، نه تنها سازمان تأمین اجتماعی نیازی به نگرانی در مورد کیفیت هزینه های درمانی کارگران و پرداخت حقوق بازنشستگی کافی به بازنشستگان ندارد ، بلکه مزایای بیشتر نیز پرداخت می شود. در صاحبان اصلی سالانه تقسیم کارگران و بازنشستگان؟
پرداخت های تأمین اجتماعی حداقل به دلیل افزایش هزینه های زندگی باید حداقل از یک سال در سال از 3 به ماده 96 قانون افزایش یابد. بهترین اندازه گیری هزینه های زندگی در نرخ تورم در حال افزایش است. قانون چهارم و برنامه توسعه و ماده 150 قانون مدیریت خدمات کشوری ماده 125 که در حقوق معادل نرخ رشد تورم شناخته می شود. در حقیقت ، این امر موجب افزایش درک آن می شود ، و بازنشستگان قادر به داشتن قدرت تورمی عالی بودند. با این حال ، اجرای این تعهد یک عقب ماندگی قانونی و حقوق بازنشستگی سن است و افزایش نرخ تورم ملاک نیست. امسال تکالیف خود را انجام دهید تا حقوق بازنشستگان نرخ تورم در سال 1998 را افزایش دهید و از نرخ تورم نزدیک به 48٪ تا سال 1997 عقب مانده باشید.

قدس در روزنامه منتشر شد. 30 مرداد 1399

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا