مجله علمی و پزشکی

به زودی بزرگترین آزمایش بالینی واکسن کرونا انجام می‌شود

آفتابنیوز؛

طبق گفته های جانسون و جانسون ، این شرکت برای سومین بار زنگ واکسن را بر روی 60 هزار فرد سالم در سنین 18 و بیش از 180 کشور جهان ، در سایر نقاط ایالات متحده آزمایش می کند.

شرکت کنندگان به طور تصادفی برای دریافت هیدروژن واکسن یا دارونما اکسیژن انتخاب می شوند که یک واکسن بی خواسته در آن ایمن است.

این افراد به مدت دو سال توسط محققان پیگیری می شوند.

تیموتی سارجنت گفت: “سوم ، آزمایش واکسن بالینی تاج ما تا حد ممکن قوی خواهد بود ، که در آن 60،000 نفر در 180 مکان در ایالات متحده و سایر کشورها فعالیت خواهند کرد.”

وی گفت: “ما می توانیم با استفاده از مدل سازی داده ها و مطالعات اپیدمیولوژیکی داده ها را پیش بینی کنیم و شهر خود را برنامه ریزی کنیم و انتظار داریم این اطلاعات به زودی به پایان برسد.”

گلوری جانسون و جانسون گفتند كه این واكسن از همان فناوری كه در این آزمایش ابولا استفاده می شود ، به عنوان واكسن استفاده می كند. واکسن آدنوویروس و کروناویروس هیچ ترکیبی از ماده ژنتیکی در وی ندارد که علت بسیاری از مردان سرماخوردگی آن شناخته شده است.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است که 100 میلیون دوز واکسن را برای آمریکایی های 19 ساله که بیش از یک میلیارد دلار با امضای قرارداد خرج می کنند ، ایجاد می کند.

برای استفاده اضطراری از واکسن ها ممکن است در شرکت پیش بینی شود در اوایل سال 2021 در دسترس است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا