مجله علمی و پزشکی

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است

مجله رز / بوشهر دبیر ستاد تاج گذاری در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 321 بیمار بیمارستانی در بیمارستان ها ، بخش های بیماری کرونا استان بوشهر وجود دارند.

وی با بیان جزئیات عفونت و مرگ و میر در استان بوشهر ، سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 51 بیمار در بخش های بیماری کرونا بوشهر بیمارستان ها بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 199 مورد مثبت خاص در بیمارستان های استان بستری شده است اظهار داشت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 32 مورد از بیماران بخش بیماری کرونا در استان بوشهر در شرایط عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 21 مورد مثبت بوده است. .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: “متأسفانه دو نفر از کشته شدگان ما برای مشتری بسیار عزیز هستند و مریخ مرده است. تاج های امروز آنها برای آزمایش مثبت بوده و در محدوده 58 تا 78 سال اعلام شده است.”

در حال حاضر تعداد 53 مورد به واحد مراقبت های ویژه بیمارستان کشمیر بابیان از این تعداد اضافه شده است ، 23 مورد در حال حاضر با کمک دستگاه در حال تنفس هستند.

دبیر ستاد افتخار استان بوشهر به علت کشته شدن آنها در استان بوشهر به 395 مورد مثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: از زمان تاج شیوع ، (9) 595 مورد مثبت در تاج استان بوشهر شناسایی شده است.

کشمیری فوق در بیمارستان 155 نفر به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر رسیده و ظرفیت این بیمارستان تکمیل می شود.

و او اضافه كرد كه يك مقام مسئول “، تعداد عروسي ها را در يك غم و اندوه بزرگ و بسيار دردناک افزايش نمي دهد: شركت در بيمار ، واقعاً خود نگراني است.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا