مجله عمومی

تصمیمات ستاد کرونا برای همه لازم‌الاجرا است

با توجه به شبکه خبری پایگاه داده

حجت الاسلام حسن روحانی امروز (سه شنبه) یادآوری جلسه (کمیته های تخصصی ستاد ضد ایمان ملی شکوه) ، با اشاره به تأسیس ستاد ملی ضد افتخار به عنوان ستادی چند بخش ، فوق العاده ، اداری و چند وجهی ، تصویب شده توسط عقل جمعی ، نظر کارشناسان و مطابق با پیشرفته و تخصصی را ندارد و امتحان کنید که برای همه قسمت های بدن ضروری است.

دکتر. آسن روحانی با استفاده از تصمیم گیری در جلال ستاد ملی ، او را یکی از قوانین و انسجام قرار داد ، که در چندین نوبت و برای هر یک از جمع های یک دوک مشخص می شود ، یک لحظه به ویژه قابل توجه علل پیروزی در مهار ظهور جلال جلال انسان در موج های اول و دوم است و من اضافه کردم: ‘تصمیمات مربوط به چیزهای دوک. که مصوبات ستاد شخصی است ، و تقلید از مراجع عظام نیز به مناسک و آیینهای تصمیم گیری که مقر است ، واگذار شده است.

رئیس جمهور با اشاره به یک تصمیم گیری کاملاً علمی و کارشناسی در کمیته های تخصصی موضوعات و مزایای مزایا و مزایایی که وی در مورد تصویب کمیته های مختلف به تصویب رسانده و در ستاد ملی ارائه می شود ، رئیس جمهور تأکید کرد: تصمیمات در ستاد ملی علیه افتخار یا سخنگو یا عدم اجرای قوانین گمرک ، اما مطابق با جمعی و با ساعات پشتیبانی برای بررسی و بحث و بررسی کمیته های تخصصی از دفتر مرکزی ، تا آنجا که توسط مقامات تاکنون مورد تمجید قرار گرفته است.

روحانی با توجه به شکل ، طراحی و تعیین دقیق مجازاتها و عوارض عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی در سه حوزه رومی کوریا و اتحادیه های انرژی و عموم مردم در کمیته های تخصصی و ستاد ملی و گفت: تعیین این اتهامات ، مجازات ها ، مهم است که از مواد بازدارنده نیروی انتظامی استفاده شود. این امر موجب تغییر در دلایل تغییر در زندگی می شود.

رئیس جمهور “همه مردم را به وضوح می خواهد بدانند كه جرم و مجازات تعیین شده برای حمایت از حقوق شهروندان و رعایت نکردن قوانین ایمنی دقیقاً همان چیزی است كه قانون مستلزم پرداخت بسیاری از آنها می باشد.”

به نظر می رسد روحانی مصمم است تا برای آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اجرای دقیق مقررات عملیاتی به کشور توضیح دهد و به حفظ جرم و مجازات محرومیت دقیق تر و مقررات آن عمل کند ، نتیجه منفی آن خواهد داد که منجر به عدم پذیرش عمومی خواهد شد. نباید اجازه داد مردم از “عقاب بی حرف” رنج ببرند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه ، پیشرفت در زمینه تولید مواد مخدر و واکسن در کشور را یکی از دستاوردهای مثبت و فرصت های ایجاد شده در اثر تهدید احساس اضطراب کروناویروس با این بیماری توصیف کرد و افزود: توسعه زیرساخت های تولید دارو و یکی از آنها با تعریف مجدد اولویت های سالهای واکسیناسیون ، این دولت در حال حرکت است که در حال تسریع ، و توسعه یک راه حل است و امیدواریم که موفقیت نهایی باشد و تا نتیجه مطلوب ادامه یابد.

رئیس جمهور تلاش همزمان را برای تولید دارو و واکسن در کشور و واکسن ها و داروهای مورد نیاز و ادامه حرکت به خارج خواند و گفت: “و مهمترین اصل رعایت کامل کلیه دستورالعمل های بهداشتی برای سوء استفاده از مواد مخدر و واکسن ها تصویب می شود.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا