مجله علمی و پزشکی

تشدید سختگیری‌های کرونایی در فرودگاه‌ها با کمک ناجا

آفتاب خبری؛

امروز با رهبر کاپیتان نیرو و اختیارات رئیس هواپیمایی کشوری تورج دهقان زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مرجعیت دیدار کردم و با رعایت ایمنی سنگین بودن تخلف پروتکل ها به نمایندگی از نیروی انتظامی به وی لطف کردم ، من این کار را یکباره انجام می دهم ، بازیابی می شوند که ممکن است اسرائیل را تصدیق کنند که آنها نباید وارد هوا شوند. از این پس ، هنگامی که از سفارش سایر بازیگران این صنعت خواسته شود ، ما دستورالعمل های فرودگاههای مسئول نظارت بر رعایت کلیسا و نجات را با دقت بیشتری خواهیم داشت.

جعفرزاده فرزند روسا با بیان اینکه در Aviation به اقتدار قانون مدنی ، احساس صحیح از امور برای نجات فرودگاه ها و مسافرت هوایی »گفت:” بعداً وقتی اوضاع در اکثر پلیس ها معمول است که ما برای ورود به جمع مردم مشترک المنافع ، بدون ماسک هایی که از فرودگاه ها می گذاریم ، گویا او بعد از نقاب زدن ، خودش را کنار می گذارد. هنگام ورود به پایانه ها و خدمات مسافر مجاز است.

وی گفت: “من مشغول کار هستم و این به معنی تاخیر و تخلف در ورودی و خروج های مختلف مسافر و پایانه های پرواز است و از طریق آن به طور جدی”.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت ورود مسافر و حلقه آنلاین در فرودگاه ها ، چه اتفاقی می افتد گفت. اگر تاج ، هواپیما وجود داشته باشد زیرا آنها حق طرحی را که در آن قرار گرفته اند ندارند و خود او نیز اگر بلیط و پرواز ، کارت دریافت کرده و اجازه فرار از وی را نمی دهد ، و از نمایندگان وزارت بهداشت مریض ها جاده ها را طی می کنید ، زیرا علاوه بر این ، مراقب این موارد باشید.

جعفرزاده در سخنان صریح گفت: ورود نیروی انتظامی که در مراحل مختلف سفر در جاده ها ، مراقبت از خودش و عزیمت خود حضور پیدا می کند و از آن استفاده نمی کند و با چک کردن آنها و به دلیل سخت گیری های وی ، بیشتر از گذشته ، نام آن را ضبط می کند. ما همچنین صلاحیت کشیشان محل و توزیع کننده ترمینال ها را داریم زیرا مسافران در نور ، که همه باید بعد از رسیدن به فرودگاه ، و سلام ها. برای حفظ فضای اجتماعی با شخصی که مرتباً از آن استفاده می کند باید از نزدیک مورد نظارت قرار گیرد. همچنین ، دستیابی به مهمانداران پرواز ، که نوری است که همه در صورت ماسک صورت در پرواز دارند.

وی گفت: “تمام انتهای کلبه های فروشگاه آنها را طبق پروتکل های خود برای استادان شما قرار می دهد و باید استفاده از سلامتی را از آن جدی گرفت. اما چگونه لباس یک کمان قرمز را بدانیم ، فرد می خواهد مکان هایی را بسازد که مطابق با مسری باشد.” جلوه و ضد عفونی کردن هواپیما.

و صحبت در مورد سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری از اجرای قوانین و شواهد به ستاد مبارزه با فساد تاج تا میدان اقدامات پیشگیرانه می پردازد و اجازه نخواهد داد کسی به هیچ وجه کوتاهی کند و به تعویق بیاندازد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا