مجله علمی و پزشکی

نامگذاری خیابان “مدافعان سلامت” به یاد کادر درمان فوت شده بر اثر کرونا

اعضای شورا به احترام پرسنل پزشکی که به نام تاج گذاری مدافعان obvietis درگذشت ، خیابان شهر تهران در نزدیکی ساختمان وزارت بهداشت را تصویب کردند.

به گزارش مجله رز ، محمدجواد حق‌شناس درباره اینكه در پنجمین جلسه شورای شهر نامگذاری راه‌ها را در دستور كار قرار داده است ، قضاوت كرد و گفت: “شما می‌دانید كه پس از 1 سپتامبر برای پزشك و اقدامات پزشکی و سازمان و وزارت بهداشت 150 پزشك را تحویل دهند. کارکنان راه. ” افتخار مبارزه با زندگی خود را از دست داد. باید کلماتی به نام “سلامتی مدافع” خوانده شود.

و برخی گفته اند که ممکن است به جیشای تحت مدافع به نام Health (سلامتی) امکان پذیر باشد. در عین حال در خیابان جنوبی نام سابق زرافشان باقی مانده است.

به دلیل این پیشنهاد ، مجید فراهانی گفت: “مدافع سلامتی ، درست نیست ، اما آنها باید از کلمه” شهید مدافع سلامتی “استفاده کنند. حق شناس پاسخ داد:” این نیز برای بنیاد شهید تصویب شده است که از این بنیاد شهید استفاده کرده اند می گوید. از این رو خداوند سخنان شهید نیست ، او باید اثبات می کرد که در صورت نیاز با تصمیم گیری های خود تغییر می یابد.

به دلیل این درخواست ، راسول گفت: “كلمه مدافع سلامتی نیست ، اما وقتی كه كلمه” سلام استاد “باید دفاع شود ، حدود 150 نفر جان خود را از دست دادند.”

سرانجام ، اعضای شورای شهر تهران پس از سلامتی مهاجمین ممکن است پیشنهادی را برای این امتیاز در خیابان زرافشان شمالی معرفی کنند.

حق شناس اضافه کرد: “این منطقه در منطقه 6 بدون نام قرار دارد که پیشنهاد می شود یکی از باستانی ترین نویسندگان باشد که به دلیل واقعه عنایت الله گلستانه در کشور نامگذاری شده و 40 سال تجربه روزنامه نگاری دارد.”

به دلیل این درخواست ، میرولوحی گفت: “بهتر است از سفارش ما برای ایجاد این انجمن های تخصصی مانند” این مارک ها استفاده شود “بخواهید که در آن ضمن ما به دنبال ثبت نام و دریافت خیر اجتماعی هستیم.

حق شناس با بیان اینکه این پیشنهادی بوده است که قبل از منطقه 6 مطرح شده است ، گفت: روزنامه نگار گلستانه حادثه ای را برای نوشتن آن جعل می کند.

این بدون اسم است تا میدان سردار جانگل خیابان خیابان آستاراکی نامگذاری شود.

وی همچنین گفت که پیشنهاد می شود دو محلی که در مجاورت حمله انجمن روزنامه نگاران قرار دارد ، از دو روزنامه نگار که به دلیل کرونا جان باختند ، یعنی سهیل گوهری و روح الله رجا نامگذاری کنند. “این درخواستی است که من روزنامه و انجمن هلال احمر داشتم.” .

به گزارش مجله رز ، اعضای شورای شهر تهران می‌توانند ذکر ناچیز در مورد این پیشنهادات را تصویب کنند و از پایان کار جلسه شورا و بررسی این دستور به جلسه بعدی موکول شده است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا