مجله عمومی

شیب آمارهای کرونا در قم افزایشی است/اعمال محدودیتهای جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بحرین سرمست گفت بعد از جلسه کنفرانس ویدئویی بعد از یک جلسه کنفرانس ویدئویی ، افتخار را با ستاد ملی اعلام کرد. گفتن: وی به خبرنگاران گفت: “افرادی كه پروتكل ها را رعایت نمی كنند باید مجازات شوند.”

فرماندار قم با اشاره به تقویت قد تاج خشم در استان ، در پرتو تنظیم ، محدودیت های جدیدی را وضع کرد و موارد زیر را اضافه کرد: “توجه داشته باشید به روشی که برای کنترل دایره در دفاتر خود ، و دانشکده ها اعمال می شود ، و مردم با متحدین به جنگ می روند ؛ حالا چون مسافتها و ممکن است لازم نبودن کالا و استفاده از مراقبت افراد باشد. .

وی اضافه کرد: ماسک زدن مهمترین راه مقابله با ایمنی گسترش تاج است. با رعایت اصول این است که اگر کادر پزشکی برای کاهش تعداد پرستاران و پزشکان در بیمارستان های قم کمک کنند.

سرمست با بیان اینکه اوضاع اکنون و وضعیت خون قرمز بر روی مؤسسه و مردم ترسیده است ، گفت: رسانه ملی و اعضای رسانه باید توجه جدی به صحت تحویل هر یک از آنها داشته باشند و اصول ایمنی را رعایت کنند. .

وی با تأکید بر لزوم بخش الهی سخنان خود برای برپا داشتن استان قم نشانگر عزاداری محرم گذشته از آن چیزی که سرخ اضافه شده است به استان جهان زندگی و سلامتی مردمان از احکام اصول دارای اهمیت ویژه ای نیز رعایت می شود که بهداشتی است. اگر این کار را نکنند باید مجازات شوند و او عدالت مردم را اجرا خواهد کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا