مجله علمی و پزشکی

آیا خروپف کردن در خواب خطرناک است؟

آفتاب خبری؛

دکتر. سمیه رشید شمال با بیان اینکه در شب هنگام خروپف کودکان و بزرگسالان به طور یکسان رخ می دهد ، گفت: اختلالات احتقان بینی مانند انحراف (پولیپ) می تواند باعث مشکلات تنفسی شود ، نه تنها در هنگام خواب بلکه نظارت نیز داشته باشد.

مشکلات تنفسی در هنگام خواب ، محسوس تر تلقی می شود و افزود: گاهی اوقات خروپف ناشی از آن مشکل ، بینی و بینی به پشت می رود ، یعنی نازوفارنکس ، که بر خروپف خواب کودکان تأثیر می گذارد.

پزشک بینی و گلو گوش به روسای خروپف گفت ، سوم لوزه به پشت بینی عادت کرده است. “بهترین عمل لوزه سنی هفت سال پیش ، زیرا عمل لوزه سوم برای کودکان آسان است.” عوارض جانبی ندارد.

رشید شمال ادامه داد: درست همانطور که مردم پیرتر می شوند ، خونریزی و چسبندگی آنها متوجه سرماخوردگی لوزه ها ، لوزه ها بود و می تواند خطر ایجاد کند.

وی گفت: سومین عمل جراحی در لوزه هیچ مشکلی در سیستم ایمنی بدن کودکان ایجاد نکرده و یادآور بافت لنفاوی سوم لوزه و بافت لنفاوی است که جزئی از دوران کودکی وی و رفع خواب خوب نیست و به جلوگیری از سرماخوردگی مکرر کمک می کند.

این متخصص گوش ، بینی و گلو با بیان اینکه خروپف و دستگیری تنفسی در کودکان حاکی از این است که لوزه سوم خاطرنشان کرد: برداشته شدن لوزه سوم راه هوایی را باز کرده و باعث می شود کودک به خواب بیفتد ، که در نهایت منجر به رشد بهتر و تمرکز بیشتر کودک می شود. ارقام

رشید شمال با اشاره به علل خروپف شبانه در بزرگسالان در شب گفت: “ثالثی نداشت و روی لوزه او خروپف را در بزرگسالان گذاشته بود ، که با این حال باید معرفی شود تا علت توده ها باشد ، به دلیل وجود در قسمت پشت بینی ؛ توده ها که او بزرگ شده و کیفیت فوق العاده ای از نظر تومور دارد.

وی را یکی از دلایل آناتومیکی خروپف قلمداد کرد و گفت: برخی از افراد زبان بزرگی دارند و قسمت پشت زبان به خواب می رود و راه هوایی را می بندد. دهان افراد نیز با یک ستون روان یک مقدار کمی از روح نیست و باریک بودن برخی از عضلات گردن آرام می شود.

فوق تخصص جراح و گوش ، بینی و گلو یکی دیگر از دلایل خروپف است که وزن بالایی در نظر گرفته شده است و گفت: “مرگ عضلات گردن به ویژه در گردن های کوچک است و باعث می شود که خروپف تنفس را در خواب خود انجام دهد.” این افراد می توانند خروپف رژیم غذایی وی و انجام عمل جراحی را برای اصلاح مشکلات اصلاح آناتومیک از بین ببرند.

نیاز به تقویت ورزش به عضلات رشید شمال تأکید کرد: “به کاهش چربی رژیم کمک کنید ، ورزش باعث تقویت عضلات گردن ، سینوس و گوشت در آن شب می شود و او خروپف را دراز می کند ، از جمله مواردی است که این امر را منع می کند.”

وی گفت: “مزمن ، دلیلی ندارد که وی شب بخوابد.” شما تازه شروع کرده اید ، قطعاً باید بررسی شود.

این اضطراب و استرس در پاسخ به این سؤال که آیا او می تواند خروپف کند ، گفت: “اضطراب و استرس که خوابیدن در طول شب دشوار است و درنهایت باعث ایست تنفسی و خروپف می شود.”

وی گفت: “جراحی زیبایی بینی معمولاً باعث ایجاد تنفس نمی شود.” خروپف رینوپلاستی ، احتقان بینی و جراحی ما را بهتر (مدیون) می کند. وی ادامه داد: در بعضی موارد آلرژی ایجاد می شود و باعث التهاب و خروپف می شود که نیازی به جراحی نیست که بتواند باعث ضعف بدن شود و داروی ضد التهاب همراه با ضد حساسیت است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا