مجله علمی و پزشکی

حالت تهوع و ۶ درمان طبیعی برای آن

آفتابنیوز؛

احساس تهوع و سوزش سر دل لازم نیست که به طور مکرر همراه با استفراغ باشد. علائم آن شامل تهوع ، تولید بیش از حد بزاق در دهان ، خستگی ، از بین رفتن اشتها است.

طبق گفته داخل ، در شرایطی که غالباً با ریفلاکس اسید معده همراه است ، گرسنگی مناسب است ، تهوع ممکن است در دوران بارداری ، به دلیل بیماری حرکتی یا سایر عوارض جانبی در اختلالات عمومی و بیماری.

6 حالت تهوع و درمان طبیعی برای او ،

بسیاری از داروهای ضد تهوع وجود دارد که می توانند به بهبود حالت تهوع شدید یا مداوم کمک کنند. اما گاهی اوقات به آرامی تهوع از نوع داروهای مؤثر می تواند به طور طبیعی آن را در خانه تسکین دهد.

از زنجبیل استفاده کنید

طبق گفته پزشک متخصص داخلی ، زنجبیل یک درمان مؤثر برای تهوع ، دوین ، دانیل است. زنجبیل خاصیت ضد التهابی دارد ، می تواند به هضم غذا کمک کند ، و کسانی که خودشان نیستند و آن را در معده با محتویات Revolutions در ابتکار عمل در انتقال همان به روده کوچک کمک می کنند تا سرعت ببخشند ، که می تواند علائم تهوع را کاهش دهد.

یک مطالعه در سال 2014 بر روی شش مطالعه منتشر شده در مجله مصرف کنندگان خانواده پزشک آمریکایی نشان داد که یک گرم زنجبیل در روز به مدت 5 روز تا تهوع و استفراغ کمتری در علائم بارداری زودرس تسکین یابد. کاهش. مطالعات نشان داده است که زنجبیل همچنین می تواند به مدیریت علائم آن کمک کند ، ممکن است تهوع و استفراغ باشد ، و تمام بیماران را در شیمی درمانی تحمل می کند.

زنجبیل را می توان به عنوان مکمل مصرف کرد. شما همچنین می توانید از آن استفاده کنید یا تکه هایی از چای ادویه زنجبیل تازه اضافه کنید تا یک سس برای گوشت درست شود.

فلفل مورد استفاده

نعناع به عنوان یک روش درمانی سنتی برای تهوع شناخته شده است ، و اگرچه دانش در مورد اثربخشی آن به اندازه آشپز قوی نیست. با این حال ، بسیاری از خواص آن متعلق به چهارم بوی آن است.

منتول ماده اصلی چانه است که می تواند به آرام کردن معده و در نتیجه رفع گرفتگی و حالت تهوع کمک کند.

مطالعه ای در سال 2014 که در مجله Perianesthesia Free منتشر شد ، نشان داد که می تواند نعناع و عطر و حالت تهوع کویر را بلند کند ، اما برای نتیجه گیری قطعی ، تحقیقات بیشتری لازم است.

البته اگر به طور همزمان دچار حالت تهوع و استفراغ هستید ، نعناع می تواند کاملاً مؤثر باشد ، زیرا به ویژه در حالت تهوع به جای چهره های تولید استفراغ استفاده نمی شود.

اگر قصد فلفل دارید ، می توانید آن را به عنوان یک تمرین چای یا روغن اساسی نعناع برای آروماتراپی مصرف کنید. شما نمی توانید دو تا سه قطره روغن سوزان را روی آب اضافه کنید حاوی یک روغن اساسی است.

کمتر راحت تر غذا بخورید

زیاد خوردن می تواند باعث حالت تهوع شود. هنگامی که کشش ، که بسیار بزرگ است شکم ، نفخ ، سوزش قلب و هضم سلول سلول هر چیزی است که ، به شکل تهوع است.

یک رژیم غذایی ساده که بیشتر غذا بخورید و فرکانس کمتری غذا بخورید بعنوان طعم دهنده های قوی که می تواند به کاهش حالت تهوع کمک کند آسان و آسان کردن شرایط معده آسان است.

غذاهای ساده ای که می توانند به رفع تهوع کمک کنند شامل موارد زیر است:

– نان سفید یا نان تست

– مرغ ساده

– برنج

– سس سیب

– سوپ

– موز

– کراکر نمک

اگر حالت تهوع دارید ، باید از غذاهای تند و نوشیدنی های اسیدی مانند نوشابه ، آب میوه یا الکل اجتناب کنید ، زیرا می تواند علائم تهوع را تشدید کند. همچنین می توانید رژیم غذایی خود را (پیش بند) در نظر بگیرید ، که شامل موز ، برنج ، سس سیب و نان تست است ، هنگام تهوع احساس می کنید.

بدن برای آب

زیرا وقتی برای شما مضر است ؛ از آنجا که دشوار است ، خوردن و آشامیدن ، می تواند یک مایع باشد ، اما مناسب است که نه تنها در هوای خشک ، بدتر حالت تهوع را ایجاد کند.

در هنگام گرما و رطوبت همراه با حالت تهوع ، هنگامی که بدن سنگین تر از حد لازم است. در حقیقت ، حالت تهوع و استفراغ علائم اصلی فرسودگی و گرمازدگی است.

گرمای بیش از حد باعث رقیق شدن رگ های خونی در بدن می شود که سعی در کاهش درجه حرارت ، فشار خون دارد و این تغییر می تواند به صورت تهوع و استفراغ منجر شود. و با مصرف زیاد آب ، مرطوب نگه داشتن بدن به خنک شدن دمای بدن کمک می کند تا به حالت عادی برگردد.

اگر از نظر چند کلمه سخت است ، او آب را می نوشد و آب برای نوشیدن باید در نظر بگیرد که ممکن است احساس تهوع مانند گرما کنید چون گرمای چای نعناع صاف است یا در طول روز نوش جان می کند.

قائم یا در صندلی راحت دراز بکشید

هنگامی که پیاپی بازسازی ، قادر به دروغ گفتن نیست ، و وسوسه می شود. اما این بهترین گزینه نیست. حالت تهوع و استفراغ ممکن است در معرض خواب باشد.

استفاده از جاذبه به نفع خود در زمین و بالای شکم سر بسیار مهم است.

مستقیم نشسته ، و مجموع وزن معده. نشستن روی سر و خوابیدن با اوج دوم بهترین انتخاب برای رفع تهوع است.

استفاده از طب سوزنی

طب سوزنی یک سیستم پزشکی جایگزین است به طوری که قسمت های خاصی از بدن ، که به جنوب فشار می آورد. با اعمال این مکانها ، وی را برای فشار به بدن فشار آورد تا آنها بتوانند مکانیسم را برانگیخته و از درد یا حالت تهوع کمک کنند.

یک مطالعه در سال 2006 که در مجله Autonomic Neuroscience منتشر شده است ، بیش از 40 کارآزمایی نشان داد که طب سوزنی می تواند برخی از علائم تهوع را کاهش دهد.

یکی از نقاط اصلی فشار برای حالت تهوع و Neiguan به نام پریکاردیم 6 درخت نخل است. حالت تهوع Curabitur ، به او اجازه دهید وزیر جنوبی را به خاطر آنچه باور دارد ، به شکم ، بالای شکم و دست سفر مقدس می رود.

سه نکته در مورد این قسمت از پریکارد 6 اینچ از مچ دست است.

شما می توانید از این نظر ، به آرامی بر روی انگشتان دست دست خود فشار دهید ، درست برعکس.

به مدت دو تا سه دقیقه فشار خود را اعمال کنید و حرکات دایره ای کوچک را با انگشت شست Copernicus انجام دهید. بیش از حد فشار وارد نکنید اما علت درد خفیف آن احساس قلبی سنگین نیست.

این کار را روی مچ دست دیگر تکرار کنید.

وقتی دکتر؟

اگر پزشک را می بینید استفراغ مکرر حالت تهوع ، درد قفسه سینه مدفوع تیره و تاریکی استفراغ. اگر چند روز به دلیل پیشرفت در زمان دوبرابر تندیس از پزشک بدتر شده بود ، باید بماند ، حالت تهوع و وزن خود را حفظ کند.

به عنوان مثال ، شرایطی مانند پانکراتیت (التهاب لوزالمعده) ، انسداد روده یا حالت تهوع و حمله قلبی ممکن است نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشد.

همچنین برخی از افراد به دلیل شرایط خاص از جمله موارد زیر مستعد ابتلا به حالت تهوع هستند.

همان مفهوم. حالت تهوع اغلب در سه ماهه اول بارداری اتفاق می افتد كه به دلیل افزایش تأثیر در هضم و حالت تهوع و استفراغ می تواند سطح هورمون پروژسترون افزایش یابد.

سابقه طولانی دیابت. این ممکن است با گاستروپارز همراه باشد ، تخلیه معده وضعیت سختی است که می تواند منجر به پایداری و حالت تهوع شود.

بیماری اسید معده به مری باز می گردد. این وضعیت اغلب هنگامی حاصل می شود که اسید معده وارد مری شود و بالا می رود. علائم شایع شامل سوزش سر دل ، حالت تهوع و استفراغ است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا