مجله عمومی

قره‌باغ،منطقه را به جنگی تمام عیار می‌کشاند؟

اما در ماه های اخیر ، هفته ها اخبار و اطلاعات رسانه های منطقه ای ، که در ارتش اسرائیل منتشر می شود ، اطلاعاتی درباره جمهوری ارمنستان و ارامنه در اختیار شما قرار داده است. اما تاکنون آنها دیده اند که مقامات باید روی این مسئله بایستند. و بحث هایی در مورد خطر ارسال سلاح به ارمنستان ، ارمنستان ، روسیه وجود داشته است که متعاقبا توسط مقامات گرجستان تکذیب شد. بدون شک مهمترین عامل مورد بررسی در بررسی نقش مهم بحرانی قره باغ کوهستانی در روسیه است. زیرا آنها در این کشور ، در کشور تعداد زیادی از مردم نبودند و نقش مهمی در توسعه هدف برقراری آتش بس بازی می کنند. ارمنستان و روسها نیز بسیار مهم هستند. اما قبل از بررسی نقش رئیس جمهور روسیه ، عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. همانطور که وعده داده شده ، رئیس جمهور ارمنستان ، نیکول پاشینیان وی به مردم اینكه منتظر بمانند از این شایستگی برخوردار نباشند كه بتوانند به درون داخلی تحمیل شوند ، و بدهی تلاش را تحت الشعاع قرار می دهد تا اطمینان حاصل كند كه مساله اقتصاد ، با بالا رفتن به سمت تاج نمایش است. موضوع دیگری که در تلاش برای منطقه استراتژیک تاوس مطرح می شود ، “تاوس” به عنوان یک نقطه استراتژیک برنامه انرژی عملیاتی آذربایجان و ترکیه است و من روشی که کل جمهوری آذربایجان ، در باکو ، تفلیس ، خط لوله جیحان و باکو ، خط لوله گاز ارزروم را دوست دارم .. اما باید این کار را انجام داد تا صنعت خط لوله و امنیت در معرض خطر قرار نگیرد و بنابراین به نظر می رسد که برخی اقدامات عملی نشده است.

به طور کلی می توان گفت که این بحران قره باغ Carabachiae Superior ادامه خواهد یافت تلاش های گروه مینسک (ایالات متحده ، روسیه و فرانسه) برای حل و فصل مناقشه قره باغ کوهستانی ناکام بوده است و کار چندین سال پس از توافق نامه بیشکک در سال 1994 ، جمهوری آذربایجان و بازپس گیری قلمرو آن انجام شده است ، همیشه در پی فراتر رفتن بود. روسیه و دیگر قدرتهای جهانی مانند ایالات متحده دوست شما هستند. این شهر در بخش مجارستان اشغال آذربایجان بر هر کسی بود ، زیرا علت بالاتر این است که با اختیاراتی که به اشخاص داده می شود ، به انتهای جهان زمین بپردازند. وجود چنین عواملی برای برطرف کردن مشکل عدم بروز این بحران ، تعداد قابل توجهی است. عقب نشینی نیروهای ارمنی از آذربایجان به چهار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل هنوز عملی نشده است.

این امر به ارمنستان زمان می بخشد ، عمدتا به دلیل جلوگیری از پیشرفت این بیماری. و او شروع کرد ، و بسته شدن این مرزها با مرز ترکیه ترکیه آذربایجان ، با وجود این دشواری ها ، که من مجبور نیستم پایان ضرب و شتم در میانه آنها باشد. و به همین ترتیب بود ، برای همه مناطق تاجگذاری عواقب بحران کمک مالی ویژه ای برای بررسی های کلی وضعیت اقتصادی ارائه کرده است ، با این حال گفته می شود که توانایی بهتر از ارمنستان ارمنستان است.

در این موقعیت بحرانی ، در کشورهایی مانند ترکیه نیز می توان به کاوش پرداخت. این ملت دوباره کشور را با دشواری های خود ، ارمنی ها باز کرده است و کلمات همه انتهای مدرسه ما بسته شده و شهادت ما در مورد کمک ارتش تا زمانی که در بالا نشان داده ایم به دلیل تمرینات اخیر او بین دو کشور در روزهای جمهوری آذربایجان است. اما این باعث نمی شود که ترکیه و آذربایجان به یک منفجر کامل کامل کمک کند تا به مردم ، که سربازان درگیری هستند ، کمک کند. البته ، علاوه بر مانورهای یک ارتش ، همان رفتار را باید رعایت کرد ، آنکیرا را هم در نظر داشته باشید ، در حمایت جدی از مردم ، از هر چیزی ، سربازان حاضر در همکاری بین محموله های اسلحه دو جانبه و چند جانبه به آذربایجان ، اما بعید نیست که ترکیه با هم ارتشهای خود را برای جنگ ، برای جنگیدن و آذربایجان از سمت ارتش استفاده کند.

سپس مواضع ایران این بحران همواره در پی نادیده گرفتن قره باغ Carabachiae Superior برای حل و فصل این مناقشه از طریق مذاکره و گفتگو با چارچوب تمامیت ارضی کشورها است.

از طرف دیگر ، حتی همکاری نظامی با اسرائیل فروم. به نظر می رسد شیوه طبیعی زندگی ، حتی در میان اسرائیل ، آنها قادر به دفاع هستند ؛ من به شهرت ارمنستان ، مناطق اسلامی جهان فکر نمی کنم. اما بعید است که از حسابهای موقت همزمان و رونق بین اسرائیل و آذربایجان و ارمنستان خارج شود. اسرائیل به دنبال روابط نزدیک تر با همسایگان مجاور ، ایران است و آن را فرصتی خوب می داند. و ما دیده ایم که آذربایجان با همکاری نظامی با اسرائیل برای تقویت کار پهپادها به ارتش خود روی آورد. در عین حال ، نباید مشاوره ایستاده در زمان اسرائیل را فراموش کنیم. ما به تقویت رژیم صهیونیستی آن که به دنبال آن در کشورهای مسلمان غیر عربی است ، تقویت می کنیم. حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران از این نظر اسرائیل از اهمیت برخوردار است ، زیرا آنها در تلاش بودند تا نفوذ خود را بر سایر جنبه های تاریخ در کشورهای خود افزایش دهند ، ایران و آذربایجان نقشی را که در اسرائیل دارند ایفا کنند. رژیم به دنبال تثبیت حضور خود در منطقه قفقاز نیست. البته در این کشور وجود ندارد ، اما به دلیل اینکه دلایل خوبی برای ارتباط با ملت ارمنستان داریم ، اما از طرف دیگر او دلایل خوبی برای گرجستان و جمهوری آذربایجان دارد اما فقط با نگاه کردن به یک پتانسیل عظیم. شاید موضوعاتی مانند ایران ، یعنی جنبش باشد. اما به منظور آن بازی.

Carabachiae برتر مناقشه قره باغ ، و نقش مناطق این کشور ، و از طرف دیگر در زمین ، و بسیاری دیگر را در مناطقی که درگیر بحران خاکی ها هستند ، انجام دهید و دو تن از اصلی ترین ها نیز به ارشاد ، ارمنستان ، از آنجا که یک چیزی عمل می کند تا آنجا که در سرزمین برخی از مکان ها و آذربایجان است. اگر بقایای خود را رها کنم و از منابع فوق فقط یک بازیگر بزرگ منطقه فقط دو کشور بازیگر نباشند ، آذربایجان قادر است بخش هایی از اقتصاد و ارمنی ها را از آن چیز و قدرت نظامی اشغال کند. با این حال ، ارمنستان با حمایت از کشورهایی مانند روسیه ، اروپا و ایالات متحده ، طبیعی در یک بحران ادامه دارد. از طرف دیگر روسیه به دنبال ایجاد و حفظ كنترل مرزها و قدرت شوروی است. نقش کشورهای مختلف. اینکه آنها نباید به سایر مناطق جنوب قفقاز و تمایل آن برای از بین بردن او قدرت داشته باشند. آسیای میانه و کشورهای همسایه نیز همین توصیه در همسایگی و اوکراین ، مولداوی و بلاروس ادامه دارد. در خارج از شهرها ، روسیه در تلاش است تا سازمان یا یکی از اعضای پیمان امنیت جمعی را برکنار کند کیرگیزستان، قزاقستان ، اتحاد جماهیر شوروی سابق برای ایجاد شب و تاجیکستان و ارمنستان که تاکنون شکست خورده اند. حرکت چنین شرایطی ، مانند روسیه ، و ما دیدیم و من به این تکذیب روی آوردم که مثبت برای آنها است. جهان کمتر می شود و حرکات منفی زیادی در حال رشد است. آیا بالتیک و اروپای شرقی در روسیه موفق بوده اند که اعضای آن عمدتا عضو اتحادیه اروپا و قشر اصلی هستند. و به این ترتیب ، به نظر می رسد که وی قادر است به کشور خدمت خود ، تحت قدرت روسیه و قفقاز ، آرزو نکند که از خون باشد ، یا اتحادیه عضویت آنها در قشر اروپایی باشد. بنابراین ، هیچ برنامه ای برای استفاده از فرصت مسکو برای اعتبار منفی ایجاد ترس وجود ندارد. از اوضاع و ماندن تا زمانی که قره باغ روسیه برنامه ای داشته باشد ، اما دیگری برای دیگری ، برتر یک مسلمان در کاراباشیای روی زمین ، فقط تماشاگر وجود دارد ، و از غرب گرفته شده است ، و نیازی به آن نیست. برای نتیجه گیری می توانیم بگوییم ارمنستان و آذربایجان ، آشفتگی که نمی تواند ادامه یابد ، اما آنها به جنگ تمام عیار تبدیل نمی شوند.

(311) 310

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا