مجله علمی و پزشکی

تا شهریور صبر کنید – مجله رز

“در تاریخ 6 ژوئیه نیرو شروع به استفاده از آن کرد و دید که علت مرگ در کاهش اثرات اجرای طرح تاج هر روز چیست ، آنها تا اواخر اوت و اوایل سپتامبر صبر نمی کنند. وی افزود: “اما ، در روزهای اخیر ، تعداد بیمارستان های بیماری کرونا کشور که دارای علائم پنهان است ، مطمئناً باعث افزایش چسبندگی به پروتکل های بهداشتی ، از جمله استفاده از ماسک در اماکن عمومی می شود.”

به گزارش مجله رز ، ایرج حریریچی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این روزنامه خاطرنشان کرد جام جم وی گفت: “امروز ، دقیقاً یک ماه پس از استفاده از فیلم ، حوزه های شخصیتی در سطح عمومی قرار گرفته است و این سؤال را ایجاد کرده اند که چرا با وجود اجرای این طرح ، نرخ ناشی از مرگ هر روز تاج نیز زیاد است. هموطنان باید بدانند که هر تغییرات منفی یا مثبتی که در پروتکل های بهداشتی رخ می دهد ، در سطح عمومی جامعه انجام می شود ، در صورت ایجاد تغییر ، اقدام قابل توجهی برای جلوگیری از ابتلا به شهروندان از بیماری عروق بیماری کرونا قلب صورت می گیرد ، تأثیر تعداد بیماران بین پنج تا هفت روز بعد توسط در طی دوره مشخص می شود و بعد از چند هفته بین تعداد دو سه نفر برای مالزیا و از شدت گرفتن شدید بین چهار تا شش هفته پس از آن تعداد کشته شدگان بسیاری از افراد.

بنابراین ، وقتی شخصی که در تاریخ 6 ژوئیه در این فیلم استفاده کرده ، منتظر ماند تا پایان ماه سپتامبر و ابتدای سپتامبر باشد تا اثرات اجرای این طرح را در کاهش علت روزمره مرگ تاج ببیند. با این حال ، به حدی که تعداد بستری های عروق بیماری کرونا در روزهای اخیر از آن طرف کشور است تا حدی کاهش یافته است و این قطعاً مهمترین دلیل است ، زیرا نجات مردم از پروتکل ها با رضایت با رشد ، و در بین این ماسک ها در مکان های عمومی ، او را نیز رد کرده است. البته حتی برخی بیمارستان ها در شهرهای مختلف ممکن است تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در روزهای اخیر افزایش یافته باشد اما طبق آخرین مطالعه ما تعداد بیماران بستری در کشور و به طور کلی کاهش می یابد.

همچنین طبق آخرین مطالعات انجام شده توسط کارشناسان وزارت بهداشت ، میزان میزان استفاده افراد از 60 تا 70 درصد از شهرهای کشور رسیده است ، اما متأسفانه پیروی از این میزان دستورالعمل در مناطق روستایی و حومه کمتر است. در چنین شرایطی باید توجه داشت که اگر استفاده از فرد برای کاهش تعداد بیماران و تلفات در جناح تاج تأثیر بسزایی داشته باشد ، باید حداقل توسط 80٪ از شهروندان رعایت شود و البته ، اگر این میزان به بیش از 90٪ برسد ، قطعاً خواهد داشت عوارض جانبی بهتر. روز به روز در تاج آمار نخواهد بود. علاوه بر این ، باید در نظر داشته باشیم که اگر یکصد نفر به طور هم زمان ، در محیط زندگی قرار بگیرند و فقط یک نفر از آنها توسط افرادی که می دانند چه موقع بازیابی نمی شوند ، نیز وجود داشته باشد ، همچنین این احتمال وجود دارد که مشتریان آلوده به جلال به انسان نباشند ، و در مواردی از این نوع پروتکل ها به شرح زیر است. “شما بهداشت را رعایت کرده اید.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا