مجله حوادث

نیاز تهران به طرحی برای بازسازی پس از زلزله

آیا سازمان از عدم مدیریت و تهران در راس شورای کار برای انتقاد از تهران پس از زلزله انتقاد کرد.

به گزارش مجله رز ، فرزند روسا کرمی محمدی در بازدید معاون معاون شهردار تهران به سازمان اپرا ، پیشگیری و مدیریت تهران یا به قول کرایستوست کار معاونان این سازمان را انجام داد و وی با تشریح اقدامات خود گفت: “متأسفانه گزارش خوبی از وضعیت مرمت و بهسازی تهران ندارم ، خواه در زمین همان اتفاق افتاد. یک زلزله بزرگ است ، چگونه می توان یک شهر را ساخت.به همین ترتیب در حوالی تهران تهران ، و به هیچ وجه نام دیگری هنوز ساخت یک ناامن و سی نیست ، در عین حال قرار است.

وی با تأکید بر اهمیت انعطاف پذیری در حال حاضر ، گفت: در تعیین مقاومت و استحکام آنها و وجود بسیاری از افراد چنین شخصی نمی تواند پس از زلزله برخیزد. به محض بازگشت شرایط به حالت عادی. انعطاف پذیری در برابر بحران و کاهش خطر سازمان ملل متحد ، این برنامه را دارد.

آیا رئیس سازمان مدیریت بحران در تهران ، این که ما باید خطرات صحیحی داشته باشیم ، همانطور که در شهر اشاره شد ، گفت: “ما باید بتوانیم سطوح مختلف احتمال آسیب پذیری حوادث را ارزیابی کنیم.” ما همچنین بسیار آسیب پذیر و در معرض خطر هستیم.

کرمی محمدی با بیان اینکه آنها فقط به دنبال کاهش خطر تصادفات از جمله زلزله در تهران هستند ، اعلام کرد: واحد پیشگیری و مدیریت تهران با توجه به استفاده از سیستم مدل زلزله سریع در تهران ، می تواند به سرعت در انتهای اول قرار بگیرد. موج کوتاه برای تهیه پست های خود و دسترسی به ایوان به گونه ای که برنامه آماده سازی آب برای اندازه گیری ، و به تقصیر ، و آتش زدن آتش نشانی ، بیمارستان ها ، از جمله موارد دیگر ، در شبکه همه این موارد را داشته باشد.

وی گفت: “ما شتاب سنج 22 بیشتر از او در ماه ژوئیه خریداری کردیم” ، گفت: این چهار سنسور در اطراف گسل mosh نصب شده اند. با کمک دفتر استاندار مکان هایی را در خارج از تهران برای نصب این وسایل شناسایی کردیم و در مجموع 26 مورد پیدا شده است. لازم است که به بسیاری از ارگانهای دیگر احساس که در سالهای آینده اضافه شده اند ، نیازی نداشته باشد.

تهران همچنین از سرپرست واحد پیشگیری و مدیریت واحد برای به روزرسانی سامانه تخمین خسارت زلزله خبر داد و گفت: “به همین دلیل سنسورهای 70 تا 14 تعداد مأمورین را افزایش داده و موارد بیشتری می شوند.” حتی برای طراحی مانور. در وهله اول ، که این حرکت رخ می دهد ، این دلیل است که می تواند باشد ، و از این طریق وارد سیستم اطلاعات می شویم و خروجی های موجود در سازوکار این است که در مدت زمان کوتاه ، مقدار ضرر ، بیشتر از هرگونه مانع باشد. و غیره

کرمی محمدی فعال شدن سیستم هواشناسی و دیگری که اقدام به سیلاب می کند توصیف کرد و به ما گفت ، این سیستم اطلاعاتی بصورت آنلاین خواهد بود.

وی گفت: “شبکه راه ها با شرایط اضطراری تکمیل شده است.” “اینها در کارهای امدادی بسیار زیاد هستند.”

نه و تهران به عنوان رئیس سازمان اپرا ، سازمان مدیریت ، وی افزود: “و دوم ، برای پروژه بهسازی لرزه نگار که ساختمانهای در حال تخریب یکی دیگر از موارد بزرگ است ، بسیار متضرر شده است.” ما مکان های زباله زیادی داریم کسانی که گناهان خود را از این پوشش برداشته اند ، در وهله اول و دو ثانیه سقوط کرد و حرکت لازم برای ترمیم آنها ضرر دارد. .

کرمی محمدی با تأکید بر نقش آموزش و پرورش ، گفت: مسئله آموزش بسیار مهم است ، اما در سطحی که آماده باشد 5 درصد از کل جامعه باشد ، چه باید باشد.

حتی مدیریت بحران از تاکستان های انگور اما این بار با پایه های 100 و 10 مورد دیگر در زیر بناهای ساختمانی قرار دارد. از بین این پایه ها ، به دست بازی های سفارش 54 100 است. ما به تازگی اجازه ندادیم دست به همان سامانه به موقع در این تفاهم نامه قرار بگیریم که مهمترین زمان خطر بودن او است و می توانیم به سرعت در اختیار آنها باشیم. مگر اینکه ، شاید ، آن را در همان جهت مخالف کار ، که از این نوع خیر به عنوان خدمتکار شانس باشد ، نباشد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا