مجله علمی و پزشکی

وزیر بهداشت:‌ بهترین مکانیزم این است که کنکور برگزار نشود/ آمادگی نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها در آزمون‌ها را داریم

آفتاب خبری؛

به گزارش WEBDA ، سعید ناماکو به همان شورا گفت ، و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان پژوهش علوم برگزار شد: کلاس ، ورزش و جوانان ، فعالیت تردید در امتحانات ملی است ، اگرچه همه اعضای شورا خطاب به مردم زمین ، همان موظف است به سرباز در این زمینه پاسخ دهد ، و بار سیستم آن که نجات پسرم مثل یک کودک کوچک است ، با بار صفر چیز موجود در زمین قابل مقایسه نیست.

برای سلامتی خودم ، شرمنده سربازان آنها از ،

ناماكا افزود: زیرا در سه مورد دیگر هیچكس مانند من نخواهد بود كه علت بار اصلی قسمت اصلی باشد. اول از همه ، من کاملاً شرمنده هستم که از سلامتی و پزشکی در توان خدمت به آقایان برخوردارم ؛ و ضعف در روز و شب تا 6 ماه و تعداد قابل توجهی از آنها ، کسانی بوده اند که آلوده شده اند ، و یک شهادت ، و در بستر بیمار نمانده است ، مثل یک لحظه ، و هنگامی که انسان از بیماری کشنده فرار خواهد کرد. . آنها انجام داده اند و من بسیار متاسفم که آنها در هر یک از آنها ایستادند.

وزیر بهداشت اظهار داشت ، و به همكارم كه در گروه كنترل با اکسیژن بیمارستان توحید سنندج افتاده است ، ساعت 2 صبح می افتد ، كسی به جز وزیر بهداشت یا گردشگری با هیچ وزیری تماس نخواهد گرفت و كشور اورامانات را از هم جدا می كند. کسی باید صبح با وزیر جهانگردی کامیاران تماس بگیرد یا به بیمارستان یا بیمارستان سنندج 3 مراجعه کند اما وزیر بهداشت مسئولیت دارد یا به ورزشکاران جوان مبتلا می شود و به وزیر بهداشت آلوده می شود و وزیر بهداشت آنچه را برای تهیه داروی ضد ویروسی لازم است ، انجام می دهد.

نمونه ای کامل و شسته شده با رهبر سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی در جهان

ناماکو تأکید کرد: دلیل دوم این است که وزن وظیفه بزرگان در تاریخ کشور ، یعنی مقام معظم رهبری. من شرمنده این مرد بزرگ هستم که نامه ها را مکرراً متشکرم. این مجموعه نمونه کاملی از رهبر سیاسی و مذهبی ، اجتماعی و فرهنگی در جهان است و حتی کوچکترین چیزهای خانه نیز عاشق آن هستند که مطابق پروتکل های ایمنی و سریعتر عمل می کنند.

رهبر

و او گفت ، “اگر مبلغ رهبر این احساس را که کمترین کاری را که من باید در پروتکل انجام دهم بدست آورم تا در تکه ها قرار بگیرم ، و آنها را سوراخ کنید تا ابتکار عمل را بگیرند ، به گونه ای که خدای ناکرده به گناهکار: در ایران شهروند است و به من پاسخ می دهم: این به خاطر او است با تمام آزادی ، که پادشاه در جای خود قرار داده است”.

وزیر بهداشت اظهار داشت: دلیل سوم این است که بار روز قیامت ، به حساب خدا است.

هیچ چیز آسانتر از همه چیزهایی نیست که او خاموش کرد

دکتر. ناماکو هشدار داد ، اکنون وزیر بهداشت محل بیماری است ، هیچ کاری آسانتر از بستن آن نیست. این سه گانه در مسائل اقتصادی ، بهداشتی و درمانی ، استفاده از این اصطلاح ، و زانو زدن برای پیشنهاد پروتکل های مربوط به زمین ، به گونه ای که بتواند فشار کمی بر تحریم های اقتصادی بر کشور وارد کند ، کمک کرده است. آنها به قشر 30 کشور آمدند که به علت قتل یکی از انگشتان خود ، هنگام جابجایی کل تاج ، درگذشت ، اما برای ما می توانستم دوباره باز کنم.

فولاد و اسلحه در برابر بیماری عروق بیماری کرونا قلب

وی گفت: “هیچگونه پروتکل و سلاح پروتکل علیه بیماری عروق بیماری کرونا قلب وجود ندارد.” آماده شدن برای برقراری ارتباط با او ، و این پروتکل است که نمی خواهد همه چیز به پایان برسد. در هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد ، اما برقراری ارتباط و نوشتن پروتکل ها ، بسیار زیاد به این بیماری مبتلا شده است. برای وزیر بهداشت و بهترین راه برای عدم وجود امتحان مکانیسم ورودی نیست.

وی گفت: “در حال حاضر ما نه تنها بیماری قلبی قلب را کنترل می کنیم بلکه هواپیمای سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مرتبط با بیماری عروق بیماری کرونا قلب را کنترل می کنیم.” وی در هفته‌های اخیر ، به همراه وزارت علوم و با احترام به دکترای امتحان سازمان در دام ، گفت: این درد به عنوان سرپرستان ایمنی نیست و پروتکل هایی برای اجرای آماده است.

دکتر. ناماکو اضافه کرد: معتقدم این تفاوت در آزمون ورودی بین ملی و دکترا است. من معلم دانشجویان پزشکی هستم و ساکنین آموزش دیده اند و تعداد آنها 32 نفر است ، اما در هیچ کجای دنیا نیستم و دانشجویان فارغ التحصیل را دریافت کرده ام تا راحت تر و مطمئناً با پروتکل های خاص و تأیید مکانیسم ها تحصیل کنند.

درب امتحان زیر نظر دکتری ناظران شهرک سازی برای سلامتی 540 انتخاب شد

به همین ترتیب ، آزمون ورودی دکتری کمتر از مدرک کارشناسی ارشد کشوری که با استدلال با دوستان به پایان رسید ، انتخاب شد تا سعی کنیم پروتکل هایی را که از امتحان ورودی جلوگیری می کنیم ، تصحیح کنیم. این باید به درب کارآزمایی و ایمنی آنچه قبل از امتحان دیدیم برای دکترا در 540 مکان ، به کارگران داده شود ، در 8 مورد 7 دیدم ، مگر اینکه شاید ، این کار با پروتکل های مربوط به بستگانم نباشد و آنها بسیار با ارزش بودند.

موظف به داشتن مدرک دکترا در کنکور بود که بخش بسیار کمی از عدم آن ،

وزیر بهداشت اضافه کرد: وقتی نامزدهای هر خانواده ، فرهنگ و برخی در آزمون ورودی حضور داشتند. ، با پروتکل های مناسب به گونه ای که به طور کلی ، به عنوان یک داوطلب به دنبال خانواده خود نباشد ، بسیاری از امور زندگی از خانواده پروتکل ها پیروی نمی کند. به نظر من ، این فرد مسئول بهزیستی کشور خود ، و امتحان دکتری نیز برگزار شد ، با کمترین نقص ، در صورت عدم امکان ، و تشدید اجرای پروتکل ها در لرد ، و درب امتحان ، بدون شک نیز وجود دارد که باید با کمبود این امتحان برگزار شود.

دکتر. ناماکو اظهار داشت: برای وزیر بهداشت تلویزیون بهترین برای آخرین است ، زیرا همه چیز در سیستم مراقبت های بهداشتی است. اگر صد هزار نامزد در آزمون ورودی ، 10 نفر بیمار شوند ، بار اضافی بر سیستم بهداشت و درمان تحمیل می شود ، اما این است که یک آزمون ورودی دکتری با نقص در پروتکل ها و سازماندهی تیم و برای شارژ کردن آزمون ورودی دکترا ضعیف بود. به درستی ، آیا اطلاع رسانی نمی کند.

در آزمون ورودی ملی برای روح

وی یادآور شد: امتحان ورودی کشور مشکلی است که بدن را آزار می دهد ، فرزند تاج است اما سالهاست که خارج از کشور است. وقتی من در سازمان برنامه و بودجه رهبر بودم ، دکتر گارای نژاد من یکی از سازمان های با تجربه قدیمی بودم که تمام تلاش خود را برای از بین بردن آزمون ورودی انجام می دهم. چرا این است که درب امتحان ، فاجعه خانواده های آنها ، همه این نوع مسافرت ها را حمل می کنند.

سفارشات باید در آزمون ورودی هزینه خانواده قرار گیرد

وزیر بهداشت این بود: در سال 1995 که من در سازمان برنامه و بودجه بودم ، تخمین زدیم که نزدیک به 5 هزار و 300 میلیارد تومان سبد خانه و کلاس های امتحان ورودی را سپری کرده ام ، و بحث جدی ارسال شده و سالهاست که به مردم تحویل داده شده است. کشاورز زاده کارگرزاده که نمی تواند هزینه کلاس های کنکور را بپردازد ، ذهن خود را از دست می دهد و منحرف می شود.

اکنون ما آماده هستیم تا رقابت را در تست های پروتکل نظارت کنیم

دکتر. ناماکو تأکید کرد: یکی از معاونان گفت: وزارت بهداشت تضمین برگزاری کنکور سراسری امسال را تضمین نمی کند؟ نه ، زیرا شما رنج نمی برید که ما می توانیم تضمین کنیم پروتکل هایی که کاملاً از آزمون پر نشده اند ، اما بیشترین تعداد آنها نظارت خود را دارند. اگر می خواهید دفتر مرکزی تاج شورای ملی و آزمون ورودی ملی باشد ، ما آماده نظارت بر اجرای پروتکل ها هستیم ، اما به یک عارضه کوچک تبدیل نشده است.

وی گفت: “همه فرزندان این زمین.” امسال نیز در یکی از نامزدهای درب کنکور کارشناسی ارشد برای پسرم و من و پدر و پسری که نترسیدم. من به عنوان یک پسر جوان ، از VIP استفاده نمی کنم ، یعنی از فرودگاه تا هواپیمای تخته ، انگار که هیچ کس تا به حال پدرش نبود.

وزیر بهداشت گفت: “درخواست ما این است که کنکور کارشناسی ارشد برگزار شود که توسط سیستم بهداشت و درمان برای ساکنین و کارکنان بهداشت کودک برگزار می شود و در صورتی که مقیم ازدواج نکرده باشد و به گفته شرکت ها ، در آموزش عالی ، تحقیق و علوم مشکلی نداشته باشید.” بین دوره های آموزش عالی ، به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی ، که برای بازار کار ملی و تحقیقات مناسب هستند ، فاصله ای وجود ندارد.

مرد در کل

دکتر گفت: “تاج یک انسان کاملاً غیرقابل پیش بینی و در جهانی که فکر می کند او می داند چه مردی کاملاً غافل است ، نه جسمی ، این همان چیزی است که بزرگترین مرد دنیا را دارد.” ناموکو این است. هنگامی که من روزانه مردگان 30 ساله بودم ، در این نامه نوشتم ، رهبر وسایل سه رقمی حقایق را که مطمئناً در صومعه او و دو هفته در ماههای آینده خواهم نوشت. پیش بینی ها نشان می دهد که در پاییز ، احتمالاً بیش از 80٪ ، همزمان با بیماری و تاج است.

با به تعویق انداختن روز امتحان ، از نظر قانونی موظف نیست درب امید را به نتیجه ای بهتر برساند

همچنین: “گرچه ممکن است در فصل پاییز شرایط سختی داشته باشد ، یا باید خود دادگاه ملی وجود داشته باشد و امید به روزهای بهتری داشته باشد ، اما نمی تواند داشته باشد.” سیستم ایمنی ضعیف شده و از ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب جلوگیری می کند و مناسب است ، وی را از طریق معاینه برنامه ملی در نظر بگیریم تا ما سریعتر این کار را انجام دهیم.

وزیر بهداشت ، شما باید یک دکترا را در جلوی کنکور نگه دارید ، سلامت پروتکل ها ، از آنجا که هر مردی سپاسگزار بود ، عملی شد ، مهمترین سوابق اجتماعی در کنار هم و نامزدهای آنها ، و اینکه آنها نباید در جلسه سمت شرکت کنند ، یا در آزمون با انواع نیروهای دوره چهل روز شرکت کنند. به نظر ما برگزارکنندگان ، و نه اینکه آیا وی دارای مدرک دکترای کار Lord است ، مطابق با سلامتی درگاه درب امتحان ، امتحان برای من امتحانی بود به نظر می رسد خیلی بیشتر به نظر می رسد که تعداد مطالب مربوط به پروتکل ها باشد یا نداشتن دفتر کارشناسی ارشد کارمندان درب منزل از امتحانات.

وی خاطرنشان کرد: آمدن آنچه که ما به عنوان داوطلبان آزمون ورودی گفتیم ، بسته های بهداشتی است. اگر این جوان حریص بدون هیچگونه راحتی و آسایش بیشتری در خانواده ها به کادر پزشکی بخش مراقبت های ویژه بستری شد. در امتحان ورودی اگر دوستان وی فکر می کنند به تعویق انداختن امتحان برای ارائه بهتر توسعه دهنده شرایط بیماری در کشور خطاست ، و پیش بینی آینده آنقدر بیماری نیست و عقل سلیم می گوید که می توانیم با هدف برگزاری کنکور آماده شویم.

وزیر بهداشت اظهار داشت: “اگر ما نتوانیم به یک امتحان ورود به کشور مشروطه جدید فکر کنیم ، همانطور که نشان داده شده است که نمی تواند.” حذف امتحان ورودی در اوت و سپتامبر است و هیچ کس که سالها طناب را در اطراف آموزش کشور پرتاب نکند. اما ما باید گره های طناب و یک کشور مشترک را امتحان کنیم تا مشکل آزمون ورودی یک بار برای همیشه حل شود.

بدون شک متعلق به زندگی داستان مردم است ،

دکتر. Namaka گفته شده است ، لازم است از مراحل فضای باز استفاده شود و در را برای امتحان ملی بگذارد ، گلهای زرد را به اندازه کافی زرد و موجود نباشد ، و بسته های آنها را به عمق امتحانات داوطلب و سلامتی آماده کرد ، اما با تردید نمی تواند روی زندگی فرهنگی فرزندان مردم بازی کند. و نه تنها برای مراقبت از والدین آنها جان خود را به خاطر زمینه های این سالها از دست می دهد ، چندین عضو حلال پس از خردمندان خرد واقعیت آینده زندگی اجتماعی ایرانیان هستند.

وی افزود: من طرف مستاجر هستم ، امتحان ورودی هستم و هرگز به او محکم نگفته ام. “متولی سلامت کشور ، اگر آخرین لحظه باشد ، احساس می کنم داوطلبان خطرات بهداشتی را تهدید نمی کنند ، بایستد و صریحاً اعلام کند.

چهار مرحله اساسی در آزمون ورودی

وزیر بهداشت در پایان گفت: کنکور سراسری ، ما باید چهار مرحله حیاتی را کنترل کنیم ، یعنی در زمان داوطلبان کنکور در مکانهایی که اکنون خانواده در آن خانه هستند ، وقت خود را برای زمان امتحان و نامزدها بگذاریم. دسترسی عموم مردم به دانش سرمایه گذاران به دقیق تر تصمیم گیری تصمیم من در مورد خط نبرد هنر این نشست است ، هیچ کس به محتوای شخصی خود نزد مردم صدمه ندهد تا فردا بخواهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا