مجله علمی و پزشکی

سکوت چیست؟ | چرا سکوت در زمانه گوشی‌های هوشمند بیش از همیشه اهمیت دارد؟

ترجمه: علی امیری – تاریخ آمریکا: برای یادگیری آن مدت زمانی طول کشید. فهمیدم که از اول سکوت فقط وقتی وجود دارد که کار نتواند جستجوی آن را شروع کند. ، در اینجا: اما در اعماق و با وسایل دستگاه های نژاد شرور از این محاصره ترافیک است و موسیقی اتومبیل ها ، آیفون ها و آدم برفی ها منتظر من بودند. سکوت

اخیراً ، من سه دختر ابدی خود را امتحان کردم که این است که اسرار مستاجر اراضی را که در سکوت مخفی پنهان شده اند ، ابراز کنند. یکشنبه در اطراف آشپزخانه نشسته بودیم. این روزها ، ما بندرت یک روز دیگر از هفته پر از کار و کارهایی می خوریم. ما تا زمان روز پروردگار بسیار هستیم ، آنها قبلاً تبدیل شده اند ، از همه چیز ممکن است باشد ، و از دهان به دهان صحبت خواهیم کرد.

همه دختران به من نگاه می کردند ، به من. با این حال ، مطمئناً هیچ چیز وجود ندارد …! از این رو ، دوست سکوت ، پیش از تبلیغات و وسایل لوکس از لوئیز ویتون ، آنقدر که آنها بهتر از مرغی های منتخب خود هستند ؛ زیرا سکوت وقتی است که مالیخولیایی چیز خوبی است. جدا از فضا.

نه ، بنشینید و شام سر میز بنشینید ، من ناگهان از کودکی او ، از حس کنجکاوی خود در او به یاد آوردم. آنچه که در مورد چگونگی قرار گرفتن یک گل در آنها جالب است ، کنجکاوی است. چراغ عبور شگفت زده شد و گفت: “نور را باز کن”.

سؤال و پاسخ: سؤال و جواب.

موتور صرف کنجکاوی بلکه زندگی است. 13 اما من و فرزندانم ، و 16 ساله 16 ، کنجکاوی در حال افزایش یا کاهش است و روزها یک به یک: اگر چیزی وجود دارد که در مورد آن کنجکاو شوید ، دست او را بکشید تا جواب را به زودی پیدا کنید Aliquam erat volutpat.

یک کنجکاوی و حتی فرزندانشان بالغ تر و متمرکز روی جاه طلبی هستند که اکنون غالب هستند. یکی از آنها وجود نداشت ، سکوت کمترین علاقه به بحث ، این کار را که ممکن است انجام دهم ، تا بتوانم با دوستانی که در افسانه های آن دو قرار دارند ، شادمان شوم که او آنها را به کوه اورست برساند.

نوعی از صبح زود برای صعود به دیوار دوست ، سایه ای از جنوب کوه کوه. همه آنها خوب پیش رفتند. سپس در انتهای دیگر ، شما تبدیل شده اید. به محض این که درک نکرده است و آنها به سمت زندگی می روند. نفر اول همسر باردار خود را از طریق تلفن ماهواره ای صدا کرد. بنابراین او در همان زمان منصوب کرد که آنها به نام کودک در رحم هستند. سپس ، درست در زیر بالای کوه ، و او در سکوت درگذشت. دوم نتوانست خواستار مرگ من شود. کوهی که دقیقاً همان چیزی است که آنها هستند ، زیرا هیچ کس نمی داند که در ساعات شب چطور اتفاق می افتد. به لطف سرما ، هوای خشک 8 کیلومتر از سطح دریا بالاتر است ، و همچنین از سرماخوردگی و امیدواری که هر دو مطمئن باشند.

اما آنها ساکت هستند و ظاهر مشابهی ندارند ، کم و بیش 22 سال گذشته است.

وقتی به اینجا رسیدم روی میز ساکت است. متنی به یکی از ما تبدیل شده است ، یک تلفن پیام رسان آمده است و آن این است که آیا از طریق تلفن به ما رسیده است و از یک بررسی ناگهانی نیست. با این حال ، ما از سکوت پر شده ایم.

اندکی بعد از من دعوت شدم که در دانشگاه سنت اندرو اسکاتلند صحبت کنم. بنابراین مکان خود مایل بود. سفرهای غیرمعمول هر وقت در مورد پایان دنیا صحبت می کنید ، اما این بار ذهن من در خانه سرگردان است ، زیرا روز و شب من. من در سکوت مکانی که او انتخاب کرده است ، انجام خواهم داد.

او همچنین به خاطر صحبت آماده شده است ، اما مثل اغلب ، و سایر موارد به اندازه کافی بلندپروازانه صحبت می کنند. سکوت عصر خورشید از این واقعیت که دنیای اندیشه که اگر تنها باشم هستم و هیچ ارتباطی با اختلاف شاگرد ندارد؟ انتظار می رود که به اندازه 18 دقیقه صحبت من هیجان زده شود ، اما من می خواهم که دانش آموزان به موضوعاتی که برای من بسیار عزیز هستند علاقه مند باشند.

مدتی شروع به سکوت بیان کردیم. چنین چیزی نباید به تو گوش کند: در سکوت قلب و در حق او که پدرت پائولوس. هیچ حرکتی وجود نداشت. و سپس به مدت 17 دقیقه سکوت صحبت کردیم ، درمورد آنچه که او درباره سکوت درونی فکر کرده بود ، صحبت نکردیم.

چند ثانیه دانش آموزان. و او گوش کرد. در صورت تمایل به سکوت.

به دلیل بعد از ظهرشان با بعضی ها به میخانه آمدم. چهارم راهرو سیم پیچ ، و همه یک لیوان آبجو در دست خود داشتند ، همه کم و بیش دقیقاً مانند دانش آموز. خوش خیم و مردم سروصدا ، کامل و جالب را شنیدند.

“چه سکوت؟” کجاست؟ “چرا اکنون بیش از هر زمان دیگری است؟” این سه سؤالی بودند که می خواهند به آنها پاسخ دهند.

آن ساعت سنگ قیمتی بود و من به خاطر خیر جامعه نمی خواهم. ما که احساس کردیم دانش آموزان درک می کنند. وقتی به خانه رسیدم ، نمی توانم از فکر کردن در مورد آن سه سؤال دست بردارم. من چنین چیزهایی را فکر کردم.

چرا سکوت؟ کجاست؟ پس چرا چیزی بیش از او هرگز نیست؟

سکوت به معنای لذت بردن از کشف مجدد چیزهایی که نیستند ، می باشد که به مرور زمان انجام می شود.

آنها به ندرت فرزندان دیگری دریافت می کنند تا از کار خود جلوگیری کنند. تقریبا همیشه در دسترس و همیشه شلوغ است. فیلسوف آلمانی مارتین هایدگر نوشت: “همه برای یک و یک برای خودش”. هر سه دختر من اغلب جلوی صفحه می نشینند – چه به تنهایی و چه با دیگران. من هم همین کار رو کردم. معلم تلفن هوشمند در حال از بین رفتن است. اما من ، او را به عنوان یک مصرف کننده و یک تولید کننده ، او را نمی سازم. من وقفه های مداوم دارم ، این وقایع در جای دیگر متولد شده اند. در جهان ارتباط چندانی با من وجود ندارد و به همه چیز حمله می کنید. من سعی خواهم کرد که مؤثر باشم ، تا بفهمم که من دیگر نبودم ، و من می مانم ، مؤثرترین راهها بوده ام. من می خواهم راهی برای مه در کوه پیدا کنم ، و او یک مسیر و سپس در اطراف خود داشت. این پایان قرار است در دست گرفته شود و در واقع چیز دیگری نگفت.

بسیار ساده است که ذات آن فناوری است ، اما این خطا است.

مهم است که بتوانید تلفن را خاموش کنید ، بنشینید ، هیچی نگویید ، چشمانتان را ببندید ، چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید به چیزی غیر از آنچه که معمولاً فکر می کند فکر کنید.

در اصل هر دو است. اینکه چگونه از زمان برای تغییر وضعیت استفاده می کنیم ، در زندگی یک عادت شده ، امیدواریم کسانی که دوست داریم وقت خود را صرف یادگیری نظم طبیعت کنند ، کمیت و جرم را مصرف کنیم ، آزادی حرفه ای را رقم بزنیم. بنابراین ، بسیاری می گویند ، اما این فناوری شکاف را نابود کرده است ، اما این یک واقعیت است. مسئله اصلی ، این واقعیت که هایدگر این بود که “همیشه نزدیکی استثنایی است”. به گفته هایدگر ، برای رسیدن به بهترین های خود ، بنابراین چیز کمی برای گفتن فن آوری وجود ندارد. هر کس از تلاش بازاریابان اینترنتی تمایل دارد به هایدگر ، من با شما موافقم.

(البته ، هایدگر نمی توانست امکانات ارائه شده توسط زندگی فعلی را پیش بینی کند. او به ماشین های 50 اسب بخاری ، پروژکتورهای فیلم و آهن فکر کرد که به کارت تبدیل می شود.)

آنها ادعا كردند كه يك ويدگر از زندگي جديد كه ما خوشحال شديم ، حاضر به از دست دادن آزادي است. در انسان تغییراتی ایجاد می شود تا آزاد باشد و دارایی باشد. اکنون که به محض این کارها انجام شده است. متأسفانه ، دلیل بیشتری که باعث می شود ایمنی نباشد به لطف یک دیگر نیست. این شرکت ها همچنین برای اپل ، فیس بوک ، اینستاگرام ، گوگل ، دولت های ماسکدار مناسب هستند و نقشه مفصلی را برای تلاش برای فروش به ما ارائه می دهند که آیا این اطلاعات با کمک داوطلبان ما است. با این حال ، در همه چیز بوی عمیق است.

سؤالی که از آلیس هومپی دامپت پرسیده شده هنوز معتبر است ، “استاد کیست؟” کامل “. شما یا کسی هستید که می شناسید؟

تمام راه های یک مرد در اجتماع یک موجود پاک است. در دسترس بودن می تواند خوب باشد. من به تنهایی قادر نیستم سر کار باشم. با این حال ، این مهم است که بتوانید تلفن را خاموش کنید ، بنشینید ، هیچی نگویید ، چشمانتان را ببندید ، چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید به چیز دیگری فکر کنید تا چیزی را که به طور عادی فکر می کنید فکر کنید.

بنابراین ، باید فکر کرد. می توانید آن را “مراقبه ، یوگا ، ذهن یا همان عقل سلیم” بنامید. می تواند مفید باشد. تمرین یک استودیوی یوگا را انجام می دهم و من از شما سود می برم. من همچنین عمل را شروع کردم – هیپنوتیزم – 20 دقیقه برای شکستن ، و او هیپنوتیزم است. این همچنین عالی است از بیماری هایی که روی تخت روز دراز می کشید ، چند اینچ بالاتر است.

بعضی اوقات فکر می کنم چطور برای من پیش آمد که سکوت را بدون استفاده از فناوری می توان تجربه کرد. در حقیقت ، قوس های موجود در سکوت تعادل را می توان پایین آورد. و او قرار نبود که راحت باشد ، تأخیر را نمی شکند تا بتواند آسان بودن آن را بررسی کند. سکوت می تواند در هر نقطه و در هر زمان باشد؛ این نوک بینی شما است. من برای صعود از پله ها ، پخت و پزها یا فقط تمرکز روی نفس خود سکوت خود را ایجاد می کنم. البته ، همه آنها ممکن است در یک طرف جهان باشند ، اما همیشه این نیست که ثروت جزیره با شما باشد ، ممکن است این ملک پتانسیل شما نباشد.

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا