مجله علمی و پزشکی

شکسته شدن رکورد مبتلایان به کرونا در قزوین

آفتاب خبری؛

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و پیشگیری از تاج استان قزوین ، به تاج اعزام شد كه در استان و كشور است ، اظهار داشت: من آماری را كه امروز در استان داشتیم ، از نظر بیماران و بستری شدن به خاطر آوردم. بزرگترین استان در پنج ماه گذشته. ” آماری لازم است که همزمانی همه.

از صحبت در مورد تاج ستاد استان ، گفت: بیمارستان های میدانی و تاج گذاری مجدداً در نقاط مختلف استان احداث شده است ، افزود: ما نمی خواهیم مردم را بترسانیم ، اما تغییر تاج در آن زمان در 5 ماه گذشته بی سابقه بود.

بیماری کرونر قلب در یک رکورد شکنی قزوین

حبیب با اشاره به اینکه لزوم توجه بیشتر به پروتکل های ایمنی در کارخانه های قزوین وجود دارد ، گفت: در یک شرکت تولیدی در استان قزوین یک نفر به 24 کارخانه آلوده شده و یک مدیر باید اخطار داده شود که آنها آلوده شده اند یا در محل کار هستند و در این حالت بزرگترین است.

وی اظهار داشت: با توجه به غالب ei- جایگاه تاج استان مکان خطرناکی برای نگرانی از آنها.

نماینده سیاسی قزوین گفت: “طی چند روز گذشته هزار مهمان در مراسم عروسی در برخی از روستاها داشتیم که بدون شک می تواند تاج با صد نفر را تاج گذاری کند.”

وی در گفتگو با دفتر مرکزی در استان گلوریا الف افزود: “همه اینها علت آن است که به شکل جمع آوری می شود ، در میان دود ازدواج او ، همانطور که او انجام داده است ، باید به وی بسیار جدی انجام شود که آنها با زندگی مردم بازی می کنند.”

حبیبی اظهار داشته است: “اگر اجازه دارید چراغ های موجود در پارک ها را خاموش کنیم ، اجازه نداریم در پارک ها و شهرداری ها جمع شویم ، زیرا این مربوط به سلامتی انسان ها است.”

وی اظهار داشت: با این هماهنگی لازم بین دستگاههای ذیربط ، بیماران کرونری که سالم هستند ، در صورت امکان ، از خدمات بیمارستانهای عمومی اندک برخوردار نیستند و بیمارانی که قبض تأمین اجتماعی دارند باید از خدمات بیمارستانهای تأمین اجتماعی استفاده کنند و با بیمه تکمیلی نیز باید از این خدمات استفاده کنند. آی تی. ‘ برای بهره مندی از خدمات بیمارستان خصوصی

و لازم به ذکر است که سوابق باید شکوه بازرسی دولتی نظارت بر رعایت مجری مدیران را مطابق با کمیته در سلامت پروتکل ها نشان دهد ، و به صورت روزانه و همچنین آنها که هستند ، در صورت سقوط برخی از اعضا ، و به اشتراک گذاشتن افکار خود را برای آنها بهتر نمی کند ، که افکار آقایان است ، و او گناه اول ما را با این پرونده تحمل می کند.

افتخار از صحبت با این مرد و گفت: مسئولیت عدم وجود وسایل بهداشتی برای مبارزه با جلال نهفته است سازمان صنعت و معدن تجارت.

اینکه مردم به محل بازار ، به ویژه کسانی که بیش از حد حبیبی هستند ، شبکه ها را ضد عفونی کنند.

وی در پاسخ گفت: “از مقایسه چمدانی که در پرتوهای علوم پزشکی قرار دارد گفته می شود و دانشگاه تورنتو باید پوشاک تهیه کند. چه کسی در حال آماده سازی دستورالعمل موجود در آن باشد باید بخاطر تهیه وام به مردم بخیه بخورد ، زیرا نقش مهمی در جلوگیری از سرمایه های شخص تاج شوهرش دارد”.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا