مجله ورزشی

آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار می‌کرد

مدیرعامل مرگ خوزستان معتقد است که اعتراضات روی نیمکت تحت تأثیر داور بازیکنان نساجی و فولادی ، داور را به عنوان برده اداره می کرد.

به گزارش مجله رز ، گفت: سعید آذری در حاشیه یک جفت فولاد خوزستان و نساجی مازندران و خارج از عملکرد داور به کارهای مختلفی اشاره دارد. D. اکرمی ، داور مسابقه ، در عملکرد و دستورات اشتباه کرد و سپس او نیز انجام داده است ، و اگر توجه کنید ، خواهید دید که آنها طبق نظر کارشناسان در ارتباط با داوری همه کارها هستند و طبق داوری ، شرارت را مرتکب شده است ، و او تمام کارهای خود را انجام داده است. باید گفت که او اکرامی را اشتباه کرد. اولین کارمندان حوزه ما تصمیم می گیرند که به عنوان یک استاد یا برده دیگران خدمت نکنند.

مدیرعامل فولاد خوزستان اضافه کرد: “در حقیقت ، وقتی او قصد داشت بازیگر ما را به آتش بکشد ، رهبر پریرا و جوشوا به سمت او رفتند و به او گفتند ، دست با انگشت نباید نزدیک من باشد.” این چیست ، این غرور از کجا آمده است؟ یکی از آن مواردی که شما لبخند را نمی بینید در همان زمان و در سه یا چهار ، آن اشتباهات بزرگی که کارشناسان در مورد آن اظهار نظر می کنند و چیزی در مورد اراده نمی گویند ، همچنین به الهی ، و همفکران او ، که کاملاً برای تصحیح خطاهای آنها در برنامه شکسته می شود و اصلاً وجود نداشت که اصلی ترین جریان مسابقه باشد. این چند بار است که مرتکب می شویم ، و با طراحی نساجی پنج فریب کار می کنیم ، اکنون هیچ خطایی یا خطا نیست. روی منشا کارهایی که او به من کرده است تمرکز کنید ، هم بزنید ، یا فراموشش کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شکایتی علیه عملکرد داوری ندارد یا خیر ، اظهار داشت: بله ، ما شکایتی کتبی ارسال کردیم که به کمیته انضباطی ارسال شده است.

آذری در گفتگو با یک برنامه رادیویی درباره اینکه آیا نکونام برای هدایت تیم در پشت ضربه پنالتی حضور دارد ، اظهار داشت: نه ، این صحیح نیست و بعد از ضربه پنالتی ، نکونام به بازیکنان خطاب کرد که اگر کودک هنوز آماده هنر نباشد ، برخی از بازیکنان طراوت و گلو را استخدام می کنند؟

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا