مجله حوادث

افزایش ابتلای کودکان به کرونا/ پیک شیوع ویروس در سه استان

آفتاب خبری؛

دکتر. جان بابا در حاشیه جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی ، که امروز در وزارت بهداشت برگزار شد ، به خبرنگاران از روند رو به رشد کوراو ویروس در استان های خراسان رضوی ، مازندران و فارس خبر داد و گفت: “متأسفانه اوج و هرکدام را نمی دانیم. وقتی این امور اخلاقیات مردم است ، تا مرز استانهای این وضعیت ، زیرا این امر می تواند از اثربخشی این امر در مورد انتقال دستورالعملهای ایمنی چرخه بکاهد.

وی افزود: متأسفانه ، ما می بینیم که در بعضی از استان های ما از دستورالعمل های ایمنی پیروی نمی کند ، به عنوان مثال ممکن است حتی ماسک نباشد ، یا در استان های دیگر کمتر از 50 درصد مردم از افراد خود استفاده می کنند یا متأسفانه تعطیلات آنها را انجام می دهد. و همچنین به دست گرفتن. تاج ادامه روند هرچه بیشتر بتوانیم انجام دهیم ، بنابراین ، این موضوعات به این روش اسیر نمی شوند. به این ترتیب همه چیزهایی که به رفتار مردم بستگی دارد.

معاون وزیر بهداشت گفت: اکنون با تاکید بر اینکه اکنون مشکلی نیست ، تعداد تخت های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به Covid 19 ، گفت: “امکان بستری در بیمارستان و در همه بخش ها وجود ندارد ، اما باید تأکید کرد که توانایی خواندن محدود است ، و آنها باید بتوانند مدیریت کنند و خودش را از گروه كاري مشابه در همان زمان با استفاده از جداول اول ، و اوضاع همكاران ما در حال حاضر ، در اين ، و استفاده از آن براي استفاده از ويروس است.

وی گفت: “علی رغم اینکه یک coronavirus در کشور افزایش یافته است ، اما خوشبختانه روند این مرگ و میر در مقایسه با شیوع رو به رشد coronavirus افزایش نیافته است ، ما ضمن کاهش حداقل یکی از رهبران ، مرگ و میر کاهش یافته ایم.” هدف اصلی ما که با مدیریت اصلی موجود می توانیم به آن برسیم کاهش مرگ و میرهاست ، علاوه بر کاهش عوارض.

جان بابا تأمین نیروی انسانی بیمارستان را یکی از مراقبت های وزارت بهداشت در زمینه تاج حرکت دانست و گفت: “در نتیجه ، در مورد این قطعنامه وجود داشت که می توانیم با آزاد کردن آن نیروی انسانی را تقصیر کنیم. ” این مسئله در ایتالیا قابل تأمل است به این معنی که بیمارستان ها قبل از مهارت های لازم برای کار با این بخش ها باید از افراد پیروی کنند. دستورالعمل ها ، یعنی آنچه که امروزه است امیدواریم که در نیروی انسانی ما بتوانیم بخش خود ، پزشک عمومی و فرزندان را در سینه ، میله و صندلی امتحان خود قرار دهیم یا ترتیب دهید تا با موکول کردن دانش آموزان در صبح زود ، اثبات دیگری مطرح شود.

با اجرای بیمارستانهای آموزشی برای درمان ، سه مورد تأکید شده است. اما این بر تبلیغات شما حاکم است ، اما لازم به ذکر است که هرگز نمی توان به طور جدی از این امر صرف نظر کرد که چراغ تقدم هیئت مدیره برای دانش آموزان به کسانی که اندکی قبل وارد می شوند ، می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: عفونت 5000 پرستار در یک کشور با تاج ، گفت: “این تعداد به تدریج به تاج آلوده می شود و پس از آلوده شدن ، با وی در یک چرخه عمل در بیمارستان ها قرار نمی گیرند.” بنابراین ، افراد آلوده به ویروس ، و دوباره پس از یک دوره چرخه قرنطینه دوباره وارد عمل شدند.

وی به بیمارستانهای عمومی پسر خدا رفت. عدم شارژ بیماران برای آزمایشات ، گفت: افرادی که در بیمارستان هستند ، مراجعه به 5 درصد ، 10 درصد و سایر بیماران خدمات تاج از جمله سیستم درمانی را دریافت می کنند. .

بابا گفت: “یک دلیل این است که افزایش خانواده ها نسبت به گذشته حساسیت کمتری دارد و با توجه به اینکه نسبت به ماه مارس نسبت به پسران کرونا حساس هستند.” زنجیره انتقال بیماری به منظور کاهش یا آلرژی در این منطقه.

در پایان ، معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه برخی از مراکز خصوصی نتوانسته اند هزینه آزمایش کروناویروس را بپذیرند ، اظهار داشت: همانطور که گفته شد این آزمایش ها در بیمارستان های عمومی رایگان است و میزان این هزینه ها از مراکز خصوصی دریافت می شود. در بعضی مواقع برعكس با هشدارها و قدرت به آنها داده می شود كه آنها در آن مراكز باشند ، اما از كل هزینه آن كمتر از 700 هزار تومان برای انجام این آزمایش ها در مراكز خصوصی داده می شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا