مجله علمی و پزشکی

تمرکز وزارت بهداشت بر گروه های پرخطر جامعه در مواجهه با کرونا

وزیر بهداشت تأکید کرد: تمرکز وزارت بهداشت بر روی گروه های هدف پرخطر به جامعه در مواجهه با جلال و همچنین لزوم کاهش حرکات این افراد به جامعه است.

به گزارش مجله رز ، با توجه به ابلاغ حسابهای عمومی به وزارت بهداشت ، جلسه عمومی برای بررسی اوضاع از منابع انسانی ، در حوزه سلامت با تأکید بر بیرون آمدن آنها از دولت و مقابله با تاج ، به ویژه در ماه های آینده است: من در نجات ، این معاونان و مدیران وزارت بهداشت ، مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفتم ، برگزار شد.

دکتر. سعید ناموک در این جلسه اظهار داشت: در شرایط فعلی ما باید اقدامات طولانی مدت برای تقویت متخصص سلامت در حوزه منابع انسانی انجام دهیم. هیچ چیز بیشتر برای منطقه پذیرفته شده در بیمارستان ها انجام نمی شود.

وزارت بهداشت ، که به دامنه گروهی از پرخطر و در مواجهه با جلال جامعه متمرکز است ،

وی افزود: برای ماه های آینده ما روی گروه های هدف و پرخطر و افراد مانند افراد 60 ساله و مبتلایان به بیماری زمینه ای که حدود 8 میلیون نفر هستند ، تمرکز می کنیم ، زیرا تنها 12.3٪ از 19 بیمار مبتلا به مرگ معتاد هستند. حال کسانی که در اثر بیماری و یا پیری درگذشتند ، زمینه های اصلی یا سایر عوامل خطرناک مانند چاقی و سایر مواردی که در گروه های پرخطر قرار داشتند را ندارند.

همچنین باید گروه پر خطر را در کاهش جامعه راهنمایی و رانندگی هدف قرار داد

وزیر بهداشت با تأکید بر کاهش ترافیک گروه‌های هدف و پرخطر در جامعه ، گفت: لازم به ذکر است که دولت الکترونیک باید فعالتر باشد ، برای این گروه ، مسافت بسیار خوبی است و باید برای آنها عملی شود. با دقت بیشتری این مردان. .

ناموک گفت: “كيفيت مراقبت در بيمارستانها تأثير بسزايي در بهزيستي بيماران كويد 19 دارد.” از نظر مرگ و میر ، کم کم و در عموم ، آنچه از تاج منحنی رویال حرکت می کند نشان می دهد که میزان مرگ و میر بیماری عروق ویروس کرونا قلب و تعداد کمی از بیماران در حال افزایش است. در عوض ، این نشان دهنده مراقبت مناسب از بیماران Covid 19 است.

وی گفت: “منابع كامل برنامه ، تقویت نیروی انسانی در زمینه بهداشت آمادگی دارد كه برای چند ماه بیاید ، كه دارای حساب است. یك نفر باید كار كند اما در مورد به تنهایی و از مدیریت تیم فنی بیماری در كشور ، در زمینه های برخی از نظر تعداد تقصیر ، یا فاقد آن است که به واسطه بنیاد خود ، این تعداد را نداشته باشد.

وزیر بهداشت هشدار داد: ‘با کمک نمایندگان آزادی ، بهداشت؛ آموزش ، توسعه و درمان و همچنین با همکاری استاد دکتر ایرج فاضل و بسته بندی لاریجانی در شرایط فعلی آماده حل مشکلات ایتالیا است ، که امیدوارم بلافاصله پس از جمع بندی متخصص.

گفتنی است ، در این همایش ، به تهیه دقیق گزارش وضعیت و نیازهای نیروی انسانی ، در زمینه های پرستاری ، پزشک عمومی ، رادیولوژی ، پزشک متخصص و فوق تخصص ، مراحل و مایل به بازگشت خانه دار توسط دکتر بابا جان – معاون وزیر بهداشت همچنین گزارش داد که در یک جلسه اعضای ثبت شده تقسیم شده اند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا