مجله علمی و پزشکی

چرا باید قهوه بنوشیم؟

آفتاب خبری؛

“قهوه برای بسیاری از مردم جهان یک عادت است ، این نگرش ، که اگر روزی این کار را انجام دهند ، بی حوصله و بی ضرر در کل از بین می روند. از طرف دیگر ، در جهان افرادی هستند که قهوه را دوست ندارند ، بلکه فقط قهوه هستند. که یکی از محبوب ترین نوشیدنی در جهان است ، بسیاری از چیزهایی که باید ساخته شود تا حد زیادی مثبت باشد با ویژگی هایی که به سمت آن جذب می شوند مشخص شده است؟ زیرا امر مثبت و بسیاری در مورد خواص قهوه ناخودآگاه است.

قهوه شکوه

خوشحال از نوشیدن نوشیدنی قهوه 100٪ خوشحال است. محققان در حال نوشیدن قهوه ، که با عواطف مثبتی همچون شادی ، مهربانی ، عشق ، رضایت ، دوستی ، صلح و خوشبختی همراه بوده است. یافته ها حاکی از آن است که احساسات منفی مرتبط با مصرف قهوه.

اگر قهوه ننوشم چه می شود؟

منبع آنتی اکسیدان ها

قهوه حاوی آنتی اکسیدان است. دانه های قهوه بذر داخل یک قرمز کوچک یا زرد کوچک است که میوه یک حقیقت است. سپس دانه ها و میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند. به عبارت دیگر ، قهوه به طور پیش فرض منبع اصلی آنتی اکسیدان ها است.

آنتی اکسیدان موجود در قهوه با محافظت از سلامت در ارتباط است. اسید کلروژنیک و پلی فنول ها ممکن است نقش مهمی در محافظت از قهوه برای کاهش التهاب و بیماری های مزمن مانند چاقی داشته باشند.

کاهش خطر دیابت نوع 2

قهوه ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد. یک متاآنالیز 30 مطالعه قبلاً منتشر شده در سال 2018 نشان داد که مصرف قهوه به طور معکوس با خطر دیابت نوع 2 همراه است. محققان دریافتند که خطر ابتلا به این بیماری در یک فنجان در روز 6٪ کاهش یافته است. دانشمندان می گویند این دلایل شامل اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی گیاهان قهوه و توانایی آن در تقویت اثر سوزاندن کالری بر روی محتوای چندین میکروب روده است.

سایر بیماری ها را کاهش می دهد

قهوه با میزان پایین سایر بیماری ها همراه است. در برخی مطالعات نشان داده است که آنها از سرطانهای قهوه ، از جمله سرطان پستان و پروستات ، بیماری های قلبی و پارکینسون محافظت می کنند. از نظر شناختی ، ناامید نشوید ؛ به انتهای قهوه اضافه شده و خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

قهوه کافئین دار همچنین می تواند هوشیاری را بهبود بخشد و تا 24 ساعت پس از مصرف حافظه افزایش یابد.

پیشرفت های عملکرد

قهوه برای بهبود عملکرد فعالیت های روزانه در بازی ها و تقویت عملکرد شما. مطالعات بیشماری نشان داده است که نوشیدن قهوه متوسط ​​باعث بهبود عملکرد ورزشی در گناه می شود. از جمله اثرات آن می توان به بهبود گردش خون ، افزایش قدرت عضلات ، تحمل و قدرت درد بیشتر اشاره کرد. این می تواند به شما کمک کند تا استرس زیادی در حین ورزش کمتر باشد و قدرت عضلانی یا دوباره صبر را بهبود بخشد.

مصرف در ترازو

شما هرگز نباید فراموش کنید ، که من ممکن است در نوشیدن قهوه او محدودیتی نداشته باشم. مصرف بیش از حد بدن ، دلیل بروز مشکلاتی است که شب هنگام تماشای آن وجود دارد. مشکل دیگر این است که قهوه با تعدادی ماده مضر دیگر مانند شکر ، شیرین ، شیرینی ، کیک و نوشیدنی آن را شریک می کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا