تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان رکورد زد

آفتاب نیوز:

دکتر. “مهدی شفیعی” از خبرنگاران عصر ، 13 تیرماه با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا در استان کرمان ، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 31 مرد در بیمارستان استان کرمان به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده اند و این 21 مورد به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، 5 مورد 5 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجانی در دانشگاه علوم پزشکی روم است.

بیماری عروق بیماری کرونا قلب و تعداد موارد گزارش شده در استان کرمان در بیمارستان ها 384 نفر است و گفت: 187 مورد از آنها به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، 38 رفسنجانی در دانشگاه علوم پزشکی 119 به دانشگاه اعلام شده است. دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در رومیان 10 تا 30 نفر در دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی سیرجان.

شفیعی با اشاره به تعداد کل بستری ها گفت: همه بیماران بستری با حلقه تست مثبت در استان کرمان از ابتدای 2501 مورد بیماری.

و صحبت از دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به سرنوشت بیماری همه گیر کلاغ در استان گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته 12 نفر به دلیل شوهرش و 4 نفر در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان جان باختند.” 4 نفر در شهرهای جیرفت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی در 3 نفر دانشگاه علوم پزشکی روم تحت کنترل شهرها و شهرهای تحت کنترل یک نفر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجانی. زیرا این بیماری در ابتدا ، تاکنون (12 ژوئیه) ، در استان کرمان به 222 نفر رسیده است.

خروج از نسخه موبایل