داروی تقلبی “رمدسیویر” با قیمت نجومی در بازار سیاه

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: این دارو “خاویار سرخ موجود در بازار سیاه است و با پول تقلبی فروخته می شود.” این دارو که در بازار آزاد موجود است ، بسیار مورد تأیید سازمان غذا و دارو نیست که از مصرف آن امتناع ورزد ، و مردم برای تهیه آن آماده شوند.

با توجه به مجله رزدکتر. امپراتور محمد رضا شانزنس در مورد این امور انجام داد ، او گفت ، اما اکنون ، داروی قرمز خاویار در قیمت های بازار آزاد به قیمت نجومی با یک برچسب جعلی فروخته می شود. این اقدام که توسط برخی حریص به نظم و انضباط و به دنبال آن از مراجع قضایی انجام می شود ، علت را پیدا می کند و با مجرمین برخورد می کند.

وی افزود: در حال حاضر داروی Ramdisvir که شائول در حال جستجوی پنجره بود ، مسئولان دارویی برای معالجه برخی بیماران مبتلا به کرونا برای ورود به کشور از طریق پیگیری از سازمان غذا و دارو استفاده کرده و در کارآزمایی های بالینی برای سایر موارد به معاون وزیر تحقیقات ارائه شده اند. داروهای قبلی ” ایمنی در پایان این است که آنها باید در انواع مختلف از این دارو برای بازار استفاده نکنند ، او باید در آنجا باشد و همه وحشت موجود در انجمن تا آنجا که داور غیررسمی باشد ، آزمایش را از دست خواهد داد.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: “شركتهای تولید سیسرو دارای فن آوری برای تولید این دارو هستند و به محض تصویب تاج كمیته”. از نظر تولید ، نگرانی هایی در این دور وجود خواهد داشت و وارد این دارو نمی شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت ، هشدار داد که هیچ درمانی برای درمان آرتریت روماتوئید بیماری عروق بیماری کرونا در پروتکل وجود ندارد و از پزشکان خواسته است که از سفارش دارو از بیمارانی که به طور جداگانه خانواده را مختل می کنند خودداری کنند.

کرونا با اشاره به گزارش های پزشکی در مورد دیگر قیمت های گزاف قیمت فروش ، آن را به نام Shanshansaz پیام به سازمان غذا و داروی دولتی و دانشگاه محل زندگی خود ، اگر فوراً چنین مواردی را ببینید.

پیام آخر

خروج از نسخه موبایل