مجله علمی و پزشکی

کدام آپ ها از کاربران اپل جاسوسی می کنند؟

پس از به روزرسانی در همان زمان ، کاربر می تواند به برنامه های ios14 دسترسی پیدا کند که کپی نامه برای رفتن به کلیپ بورد کاربر ، حاکی از دستورالعمل آن ها است که اولین بار در آثار طبیعی است. حافظه کوتاه مدت کلیپ بورد سیستم عامل ، حافظه کوتاه مدت تلفن های هوشمند کاربر را که شامل اطلاعات ، عکس ها و غیره است ، ذخیره می کند.

در حقیقت ، یک ابزار کلیپ بورد داخلی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا به طور موقت آن را کپی کرده و در جای دیگری چسباند. در این مرحله می تواند بخشی از متن کوتاه اطلاعات حساس مانند اطلاعات شخصی افراد باشد ، از شماره تلفن شخصی شما ، جزئیات کارت بانکی یا یک باغ وحش ، این یک مزاحمت است و بخش سوم از شک آنها همه بخشی از پوست شما را انجام می دهند و راه را به سمت توالت مسدود می کنند. از طرف دیگر ، داده ها و داده های تلفن های کلیپ بورد و سایر محصولات ارتباطی اپل را می توان همزمان کرد ، که این مسئله را چند برابر می کند ، یعنی این که آسیب پذیری وجود دارد ، مورد توجه محققان قرار گرفته است. البته این نسخه از سیستم عامل تا پایان سال در دسترس عموم نخواهد بود ، اما توسعه دهندگان اپلیکیشن و نسخه رسیده به چغندر (Beta) از این آسیب پذیری پرده برداشتند.

البته اپل ادعا کرد در صورت رفع اشکالات و آسیب پذیری های امنیتی در بروزرسانی های آینده برای کاربران iOS می توانید از نسخه نهایی و بدون امنیت 14 استفاده کنید.
این اولین باری است که مشکل اپل وجود دارد و دستیار صوتی سال گذشته ، سیری ، شرکت دستیار صوتی از کاربران شنیده بود و باعث ایجاد مشکلاتی برای غول فناوری شد.اگرچه این کلمه نیست ، اما با توجه به این جاسوسی که توسط اپراتورهای دستگاه های اندرویدی انجام می شود ، برخی محققان بر این باورند که اندرویدی و منتظر پس لرزه های چنین پیامی به دلیل وجود چنین مشکلاتی کم و بیش به سیستم های اندرویدی مراجعه می کنند. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک. این دو سیستم عامل رقیب ثابت می کنند که امنیت بیشتری دارند.


و توسعه دهندگان برنامه

در سالهای اخیر ، موضوع حفظ حریم خصوصی به ویژه اهمیت پیدا کرده است و تاکنون شبکه و تلاش آنها برای حفظ حریم شخصی کاربران و دلایل مدنی و اخلاقی را به خود اختصاص داده است. حتی کاربران دارای گوگل و اینستاگرام از ابزارهای دقیق قدرت خود محافظت کرده اند ، اما داده های کاربر از تاریخچه کلیپ بورد کپی کردن جاش یک مانع بزرگ برای دوخت بار دیگر شک در مورد امنیت کاربران در شرکت در این سیستم عامل ها بود. هنگامی که اولین مورد از tic tac تعجب آور نیست که بسیاری از افراد معتقدند Tic Tac یک برنامه چینی است و با توجه به سیاست های چین ، خیلی دور از مارک نیست ، اما در توییتر ، و LinkedIn (اپلیکیشن مایکروسافت) از این درخواست پیروی می کنند . من می فهمم که ، به عنوان موضوع ، بیشتر رواج یافته است. و بعد چندین برنامه و محبوب تر.

این امر نگرانی را در بین بسیاری از توسعه دهندگان ، که بسیاری از آنها سیستم عامل های رایج هستند و همچنین توییت می کنند ، ایجاد کرده است ، اگر دنیا به حریم خصوصی کاربران نقض نکند ، و این همان چیزی است که به دنبال برنامه های فیشینگ رایج است. IOS14 به ویژه سوء استفاده از ضعف است.

یکی از توسعه دهندگان ، مارک پرس ، هفته گذشته در توییتر نوشت ، “14 برنامه به عنوان برنامه های iOS از طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی محبوب و برنامه های بازی محبوب در آژانس های خبری مهم استفاده می کنند.” وی گفت ، “یا فریم ورک های iOS و برنامه های کاربردی که دسترسی نامحدود به اطلاعات را بدون اجازه کاربر Clipboards ایجاد می کنند ، فراهم می کند. “از طرف دیگر ، بسیاری از برنامه های فیشینگ وجود دارند که داده ها را از قطع داده ها سرقت می کنند.

اینستاگرام و در امنیت آنها نیز باید در پشت برنامه های کلیپ بورد قرار بگیرد که داده ها ، شیوه واقعیت ها ، که محبوب ترین برنامه های موجود در فروشگاه App هستند ، در میان تنظیمات LinkedIn ، Reddit ، Latina ، Call of Duty: Fruit Ninja و غیره ، ممکن است در میان آنها وجود داشته باشد.
برنامه ها باید روی هر کاربر روی کلیپ بورد کلیک کنند و سایر برنامه ها طرح را کند می کنند. براساس آخرین گزارش ، بیش از 50 برنامه ، این موبایل در میان tic tac PUBG ، Weib ، Philips Sonicare ، Viber و همچنین New York Times ، کسی است که همین مشکلات را برای کاربران iOS ایجاد کرده است.؛ مشکلی که به حریم خصوصی کاربران آسیب می رساند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه طرف مقابل مایکروسافت از تیمز ، اپلیکیشن های Google Chrome بی فایده خواهد بود و مشکلی پیش می آید.


تلاش برای بهبود روز

هنگامی که اطلاعات کاربر به سنت خود تأیید نمی کند ، برنامه هایی را در اختیار دارد ، می تواند در هیئت مدیره قرار داده شود – این موارد را که وی برای دستیابی به اهمیت دارد ، برای ارجاع به اطلاعات کاربر با استفاده از چنین اشکالی ، در اختیار کاربران قرار می دهد. اگرچه ما نمی توانیم برنامه ها به طور معمول و با روشی صادقانه قادر باشند و قابلیت مهم دیگر فقط برنامه ها است.با این حال ، روش هایی برای محافظت از صفحه ویدیوی شما با iOS از اطلاعات کاربران محافظت می شود. عده ای هستند که پس از تعداد مشخصی از کاربردها ، بلافاصله کلیپ بورد برنامه های مدیریت گذرواژه خود را حذف می کنند. به عنوان مثال ، برای پاک کردن برنامه 1Password که قادر به پاک کردن اطلاعات ذخیره شده در کلیپ بورد است ، یک ویژگی خاص در تمام 90 ثانیه است ، از این خوشه که به معنای این است که تردید مانع از ورود برنامه ها به روی کاربران iOS می شود. اما به طور کلی ، و از راه دسترسی کاربران برای محدود کردن توسعه دهندگان گروه ، با این حال ، من از Apple iOS خواسته ام ، این برنامه قادر به استفاده از چنین گونه ای نیست که از زیر ساب + جستجوی + تخته های موجود در آن استفاده می کند. آنها معتقدند ، حتی اگر اپل بخواهد چنین ویژگی را پیاده سازی کند ، این اولین آزادی از طرف کاربر است.

(23) 302

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا