مجله علمی و پزشکی

مبتلایان به کرونا در استان فارس به مرز ۲۰ هزار نفر رسید

آفتاب نیوز:

Coronavirus از ابتدا گفته شده است ، در اوج ظهور استان فارس در عبدالرسول همت اکثر مشتریها توسط آقایان بیمار آماده برای نمونه استانداردهای 173 هزار ، 19 هزار مورد ، که 818 مورد از این موارد مثبت است.

از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به عنوان دلایل دولت در این مقام ادامه داد: “متأسفانه ، او محکوم کردن افکار ما در 24 ساعت گذشته در ساعت 10 به خاطر مردم کورون ویروس است ، به عنوان مؤلفه های آن ، تعداد کشته شدگان از تاج در گزارش های فارس از این چیزها 218 بسیاری از افراد است.

جلال بیماران به استان فارس 20000 رسید

معاون وزیر علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، با اشاره به اینکه بیشترین میزان مرگ و میر کروناویروس 218 در استان ، 110 مورد نقطه شروع شیراز بوده است ، حدود 11 مورد مرودشت است. موارد هفت کازرون؛ آباده در پنج مورد ، چهار مورد سیروز و در سه مورد داراب کاوا با یکدیگر. ممسنی ، زرقان ، استهبان ، اقلید و پاسارگادای 2 ارسنجان؛ لامرد ، فیروزآباد ، خرمبید ، رستم ، بیضه ، نیریز ، سروستان سایر دانشگاه ها و دانشکده ها و ادارات و هریک از دیگر قربانیان عرفی هستند و خرامه پرونده استان را تحویل می دهند.

همچنین اعلام کرد که تعداد بیماران در بیمارستان ها و بهسازی منزل استان فارس 15248 نفر بوده است.

همت ادامه داد: در حال حاضر 606 بیمار مشکوک و علامت دار در بخش های عمومی و 67 بیمار در بیمارستان بستگی دارند زیرا الگوی شفا Qovid 19 اقامتگاه بدتر شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی پزشکی به شیراز هشدار داد ، برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس برای شخص ضروری است ، مرتباً دستان خود را بشویید و نیازی به مسافرت و ترافیک نداشته باشید و پلیس فرار کرد ، بیاید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا