مجله ورزشی

پیمان اکبری تیم والیبال پیکان را محکوم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله رز ، و با بازتاب آند ، فدراسیون والیبال ، جلسه کمیته انضباطی در تاریخ 17 ژوئن با حضور اعضا برای بررسی درخواست پیکان اکبری ، سرمربی باشگاههای والیبال پیکان 1996 پیکان در لیگ برتر برگزار شد و با عجله به خواستار باقی مانده قرارداد شد.

در این شورا که پس از شنیدن مهمانی ها توسط یک نماینده باشگاه اکبری پیکان در آن شرکت می شد ، طرفین 10 روز از یادگیری به آن سمت می روند. این صادر شد

پیمان اکبری با ارائه قراردادی در سال 2017 مبنی بر اینکه او با 600 قرارداد برای طراحی پیکان تومان و میلیون میلیون قرارداد ، این قرارداد را امضا کرده است که از این باشگاه در 12 ژانویه 1996 گفته است که او مبلغ 145 میلیون تومان پیکان از هندوستان را مدیون است و توضیحات مربوط به آنها ده برابر مبلغ قرارداد و قید آن است که اصل آن 30 تومان است که 600 میلیون تومان خواهد بود و بیش از خراج بود: 25 میلیون تومان وجود دارد که باید از حساب کسر شود ، اما این به نقش مالیات پرداخت نشده است. 10٪ بیشتر از این است که باشگاه در بسیاری از استدلال ها که مورد استفاده قرار گرفته بود مجاز باشد و 5٪ بیشتر از این است که خودش با پیمان توافق شود و 10٪ برای فدراسیون که پس از کسر مبلغی که از مصونیت خود در شرکت می کند شرکت می کند؛ اینکه وی عضو کادر فنی تیم ملی بود و چقدر ارزش دارد مبلغ قرارداد را تصاحب کند.

به دلیل این باشگاه که ادعا کرده 30 میلیون باقیمانده در اکبری است باید تصویب شود و اگر این اتفاق برای آنها بیفتد ، حدود 60 میلیون تومان قبول خواهد کرد. در صورت مازاد پنج درصد و داوری کمیته انضباطی انجام می دهد ، مالیات مستند می شود. از این رو:

از آن زمان بقیه مدعیان پیمان اکبری برای کسانی که در این باشگاه هستند 30 میلیون تومان مبلغ تأیید کردند ، مبلغ 30 میلیون تومان پیکان با بیان اینکه این باشگاه موظف به پرداخت قرارداد است.

* مبلغ 25 میلیون تومان مالیات اکبری از این واقعیت استناد شده است که آنها به گمرک منتقل نشده اند ، به طوری که پسر هیچ پکیکی را برای واریز مبلغ وزارت خزانه داری ارائه نکرده است ، آنها می گویند این مورد به رسمیت شناخته نشده است. پسر بچه پیکان موظف است بیست و پنج میلیون تومان به اکبری بپردازد.

* درخواست آن برای پذیرش 30 میلیون تومان تا 5 درصد جریمه بیشتر از 5 درصد ، و فدراسیون پست ها مجاز به اعمال اکبری دریافت شده با استفاده از جریمه 10 درصد طبق توافق نامه در تاریخ 12 ژانویه 1998 هستند. این همان چیزی نیست که بخاطر نفی تقدیس و اختصاص داده شده توسط آن سپاسگزار باشد.

* با توجه به نامه شماره 12372/275 مورخ 14 اکتبر 1996 در فدراسیون والیبال پیمان اکبری معاف از پرداخت 10٪ هزینه اوراق قرضه ، پیکان پسرک موظف است 10٪ از قرارداد را برای سهم فدراسیون به 60 میلیون تومان پرداخت کند.

بنابراین پیکان پسر از مبلغ قرارداد ناراضی بود مبلغ 115 میلیون تومان پیمان اکبری را با آن بپردازد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا