مجله علمی و پزشکی

ارائه خدمت به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ممنوع است

وی با بیان اینکه مصوبات افتخار به ستاد ملی است ، معاون مدیر مرکز و وزارت بهداشت بهداشت و درمان گفت: ارائه دهنده خدمات این است که از تعهد ارائه خدمات به سلامت انسان خودداری کند ، مطابق پروتکل ها نیست.

با توجه به مجله رز دلایل عمومی ، به گفته وزارت بهداشت ، محسن فرهاد گفت: “تصمیم خوب در این نشست كه می تواند ستاد ملی را تشكیل دهد و پروتكل های ایمنی با توجه به همه آژانس هایی كه وظیفه اجرای آن را دارند ، باید اجرا شود.” حتی نظارت بر مسئولیت وزارت بهداشت ، و این تحسین وزارتخانه اقدامات کنترلی خود را شدت می بخشد.

که او شهادت می دهد: فضای ارائه دهنده خدمات ، و مشتری کار و خدمات هدفمند را دریافت نمی کند. این بدان معناست که آنها وظایف و گیرنده دارند. اگر این کار در مطب است ، از محل اتصال را دریافت کنید ، اگر به نظر می رسید ایمنی پروتکل با رعایت دستورات است. من شخص خودم را در داخل خانه می پوشم و فضای اجتماعی را حفظ می کنم.

فرهاد ادامه داد: قبلاً یک نفر نیز محاکمه شده است که ستاد فرماندهی آن است ، رنگ ها ، کار با توجه به فعالیت های ملی آنها در گروه ها انجام نمی شود. این به معنای شروع شروع شیوع مهره ها است ، مثلاً قبلاً می گفتیم رستوران ها در سرتاسر کشور بسته هستند ، اما اینطور نیست. در تاج طرح که مطابق قدرت ستاد برای تحمیل بار دولت است و مردم شهر هنوز قلعه خیر هستند باید مطابق با تعیین رنگ گروهی از سرمایه گذاران استفاده شوند.

وی افزود: این بدان معناست که باید یکی از شهرها را به روش شغلی ، قرمز با گروهی از استان استان ، به شهر در دادگاهها و نه دستگاه اعمال کنیم ، این زمان پذیرش خاموش کردن کل زمین است. بدیهی است ، این اتاق قرمز باشد.

فرهاد گفت: “مزیت دیگر این استراتژی این است که از پروتکل هایی پیروی می کند ، که برای دستیابی به توسعه دهنده و رونق ایجاد شده است.” هنگامی که مطابقت به شرایط سطح خطر نرسید ، مشاغل سنگین به رونق تجارت کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: “ما همچنین تعدادی اتحادیه صنفی داریم که به لحاظ ماهیت کار آنها انبوه است.” نماینده کیفیت آب سالن های پذیرش ، استخرها و پارکهای تفریحی باغ وحش و غیره. البته این افراد توسعه دهنده زشت دارند ممکن است با وجود این پروتکل ها عملکردهای زیر را داشته باشند اگرچه این پروتکل ها قرمز هستند از آنجا که تفریحی آب است. از طریق این مرکز ، که در آن خانواده های اعضا برای تفریح ​​، و نه باریک بودن تمرکز افراد عادی است ؛ بنابراین عمل این مناطق و بد بو ، مراکز توسط قانون ممنوع است.

فرهاد گفت: بله ، در مناطق سفید و زرد ، این مراکز باید پروتکل های دقیق تری باز کنند. به همین دلیل ، هنگامی که هماهنگی بین وزارت پزشکی ورزشی و فدراسیون ورزش و توافق طرفین ، استخرهای شنا و توافق های حاصل شده ، تا مناطق سفید و زرد مجاز به فعالیت بودند.

معاون مدیر مرکز و بهداشت حرفه ای گفت: ما نگران آب استخر در آن مناطق هستیم. البته اگر نسبت آب تصفیه و pH کلر از آب و فرزندانش استاندارد باشد ، نیازی به مرد کووی 19 نیست. عقل مشترک این است که این سطوح. راهروهای ترافیک هم برای دنیا و هم برای تقلید مد لباس آنها ، پیاده روها ، لبه های دریاچه ، به ویروس منتقل می شود و برای شخص پوشیده آن کاری ندارد و شنا می کند.

وی افزود: برای این منظور ، مناطق استخر فعالیتهای سفید ، زرد و فعالیت در مناطقی با تأیید مرکز بهداشت شهرستان فعال است. شناگران زیر به عنوان فیلم می توانند در قسمت هایی از چوب موثر باشند. این مرکز حتی اگر ادعا کند نمی تواند از پروتکل های خاصی پیروی کند.

فرهاد تأکید کرد: سالن های پذیرش نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی شدید ، در مناطق آزاد به رنگ سفید و زرد قرار دارند. اما این به دیوار بسیاری از افراد با خانواده ارتباط نزدیکی ندارد. در حقیقت ، دادگاه ها مانند پذیرش هویج و دستگیری سقف ها و امکان گرفتن اسلحه را دوست دارند.

گفت: دادگاه حاوی تعداد زیادی از اقامت نیم ماه ، حدود دو متر است.

فرهاد ادامه داد: “برنامه ریزی شده است که با افزایش بیماری در برخی مناطق ، نظارت و کنترل ولتاژ قابل استفاده در دانشگاه ها و پزشکی و همکاری با دستگاه های ذیربط بویژه با ناجا و مقامات قضایی و سازمان مجازات برق باشد.”

او گفت: عملی که باید خوانده شود و به قضاوت وی که وی برده شد ، فضایی است که قرار نیست مشاهده شود. مطالعات اخیر نشان می دهد كه عدم رعایت پروتكل های مربوط به نجات بیماری و بستری شدن در بیمارستان ، وی را در پیشرفت این بیماری قرار داده است. از این رو ، دو روش ساده آنها متوجه نیستند که این بیماری است. این یک چیز است که به شخص توجه شود و رعایت بهداشت یک فضا است و توسعه اجتماعی.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا