مجله علمی و پزشکی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های والدین و به ویژه ، می توانند بسیار خطرناک باشند. دانستن نحوه بدست آوردن اسب یا جاسوس افزار می تواند برای نصب روی تلفن شما بسیار مفید باشد. اگر ما هر روز از دو وسیله ارتباط و سوگواری استفاده می کنیم ، پس کسی که خنده ما بوده است تلفن شما را هک می کند. به دانش آن آدرس های ایمیل و شماره تلفن (از لیست مخاطب خود) ، تصاویر ، فیلم ها ، پیام های متنی و کاراکترها دسترسی پیدا کنید ، که تعداد آنها به همان اندازه است. اما آن موارد ، که علائم هستند ، یعنی نصب نرم افزارهای جاسوسی و هک کردن؟

باتری تلفن شما به زودی از لوله خارج می شود

یک نشانه بارز وجود دارد که باتری تلفن در حال تخلیه این وظایف است به گونه ای که خیلی سریعتر از بسیاری از نوارها در بدن او نیست. در واقع ، هنگامی که جاسوس افزار تلفن همیشه فعال است ، از انرژی زیادی استفاده می کند و باتری شما را در این فرآیند تخلیه می کند.

ممکن است تلفن شما خیلی گرم نشود

علاوه بر شارژ سریع تلفن همراه شما ، اکنون خیلی داغ می شود و احتمالاً داده ها سریعتر از حد معمول اینترنت مصرف می کنند.

پیام ها به ظن خطر

زندگی خود را تماشا کنید و شاید یک پیام از یک مهمانی ناشناس دریافت کنید ، شاید یک پیوند از شما پول بخواهد ، شاید این اطلاعات شخصی بخواهد ، و موارد مشابه آن ناشناس تر باشند می توانند خطرناک باشند.

شما از عموم مردم و چشمک زن ها استفاده می کنید

این روزها مراحل تهیه مراکز عمومی انکوریج شارژ می شود ، اما اکنون هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران با کمک درگاه های USB و مکان های ناشناخته بسیار مراقب هستند که گوشی را با USB شارژ نکنید.

تعداد افراد ناشناس تماس یا متن را می پذیرند

ممکن است قادر به تماس باشند و مکانهای خطرناک تری برای آنها ناشناخته باشد ، که آنها به تلفن نزدیک نمی شوند و علامت شماره آن خطرناک است. جاسوسی وجود دارد که باید بر روی تلفن شما نصب شود تا بتوانید خود را در معرض خطر قرار دهید.

(17) 302

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا