مجله علمی و پزشکی

ماسک‌ ساده از ماسک‌ دریچه‌دار بهتر است

طبق گزارش شفافماسک های دریچه ای با استفاده بیش از تماس اول دیده می شوند که فایده ای ندارد ، اما ماسک ها به حدی ساده هستند که بدون اشخاص برای جلوگیری از شیوع انتقال و کروناویروس.

مناسب تر برای استفاده از پودرهای درجه حرارت عالی ساخت و ساز کارخانه ها ، به افراد خاص هدایت می شود. گرد و غبار هوا به داخل ریه ها ، نفس کشیدن از این نوع شخص پراکنده است ، و این اتهام را نگه داشته ام که راحت تر نمی توانم به هوای بازدم که از قلب گرم است ، فرار کنم.

وی این کلمه را در مورد عملکرد ماسک های مشابه ، 3M در ایالات متحده ، که خود در حال انجام ماسک های دریچه ای برای استفاده در چنین محیط هایی است ، می گوید: هوای دم از طریق پارچه شخص فیلتر می شود ، و هوای گرم و مرطوب مزرعه ای نامطلوب از طریق دریچه تعبیه شده است. در جلو از طرف دیگر ، یا در شخص نتیجه می گیرد. دلیل استفاده از ساختمان های کارخانه ها ، و فرد مناسب ، اما ، به ویژه ، نه کمتر از coronavirus که باید به آنها تحویل داده شود ، فرد آلوده دریچه ای است که به راحتی نفس شما را خراب می کند.

از دریچه اجازه می دهد دریچه ای که برای این فرآیند طراحی شده است با هر بازدم ، ترشحات دستگاه تنفسی ، مانند شخص دارای طبیعت خوب و پرستو به عنوان یک بزاق در این خطر قرار گیرد ، تا او را به وفور در مورد آنها قرار دهد.

به گفته واشنگتن پست ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده ، خواستار استفاده از پوشاک COVD-19 شده است. ترشحات تنفسی از ورود به جریان اصلی مخلوط هوا در جلو صلح.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا